La vreme de bilant blogosferic 2015

La vreme de bilant blogosferic 2015
Anul trecut cand faceam bilantul blogosfericit cu zapada si vin fiert mi-am propus ca 2015 sa fie anul offline-ului. Si chiar a fost. La un moment dat aveam si rubrica lunara de offline, dar m-am oprit cu insemnarile offline in Iunie,  tocmai pentru ca erau tot mai multe evenimente.

Evident ca n-am sa rememorez acum toate offline-urile, dar sunt cateva premiere si actiuni deosebite care merita punctate.
offline la Bucuresti
Am fost in premiera la SMS Bucuresti dar si la handbal international la Craiova.
in premiera la SMS Bucuresti

Am fost de 2 ori la Brasov, prima data pentru a-mi lua trofeul de castigator Spring SuperBlog si a doua oara intr-o mini-vacanta brasoveana in care am facut si-un blog meet.
mini-blog meet la Brasov
Blog Meet am facut si la Targu Jiu, primul din istoria orasului lui Piscotel.
Blog Meet la Tg. Jiu
Alaturi de colegii din blogosfera craioveana am pus bazele degustarilor lunare sub numele Branzeturi cum se... cuVin, degustari pe care le vom continua si-n 2016 cu vinuri oltenesti si branzeturi Delaco.
Branzeturi cum se... cuVin la Craiova
Revenind la blogosfera locala, din 2016 vom activa organizat in cadrul Asociatiei Bloggerilor Olteni, documentele fiind deja depuse la Judecatorie.

Ca sa ramanem la Craiova, au fost 14 campanii Blogal Initiative Craiova dintre care una a fost de poveste, deoarece am facut trecerea de la online la offline prin primirea bloggerior castigatori in Craiova pentru Gala de premiere, Blog Meet Party si vizita prin oras.
Craiova Blog Meet party cu CT, B si BV
Tot la capitolul offline si vizite am pus lansarile de carte din seria Amantilor dar si vizionare de film si lansare cu Horia Muntenus.
lansarile amantilor la Craiova
Tot in format blogosferic l-am primit pe Make la Craiova 
Make la Craiova
si pe bloggerul american Anil Polat.
Craiova Blog Meet international
Alte primiri blogosferice au fost prilejuite de Craiova2Online, editia a II-a, proiect pe care-l vom continua si-n 2016.
Craiova2Online
Tot la editia a doua a fost si 1 Decembrie la Centrul Cultural Polonez, prefatata de o premiera, receptie oferita de Ambasadorul Poloniei la Craiova cu ocazia Zilei Nationale a Poloniei.
1 Decembrie la Centrul Cultural Polonez
La editia a fost si participarea echipei bloggerilor la turneul caritabil de volei pe nisip.
volei pe nisip
Alte actiuni caritabile la care au participat bloggeri craioveni au fost evenimentele lunare Alerg pentru Spitalul Copiilor.
Craiova alearga pentru Spitalul Copiilor
La capitolul sport si ONG am bifat blogosferic Craiova Cycling Day si o zi de pescuit blogosferic. Daca mai spun ca si Revelionul il petrec alaturi de cativa bloggeri cred ca e suficient cu offline-ul, asa ca revin si la online. Dar nu inainte de a aminti de cultura si de vernisajele unor colege din blogosfera, Xaara si Vero.

Daca in 2015 cultura mi-a daruit foarte multe oportunitati offline, la capitolul dezamagiri am sa trec iesirea Craiovei din cursa pentru Capitala Europeana a culturii 2021 :(

In online am marcat 523 de articole scrise in 2015, citite de 22082 de vizitatori unici ai blogului. Mi-am pastrat obiceiul de a scrie cel putin 1 articol in fiecare zi si am avut vizitarori din 94 de tari si teritorii.
mapamondul colorat blogosferic
La randul meu, am colorat offline cateva zone de vacanta :) In afara mini-vacantele blogosferice de la Brasov sau Tg. Jiu, am fost la Roma si-n Thassos, dar si la traditionalul ski la Straja.
prima data la Roma
In concluzie 2015 a fost un an plin de evenimente online si mai ales offline, sunt sigur ca 2016 va fi si mai frumos, ceea ce va doresc si voua :)

Spor in 2016!

Etichete: , , , , , , ,