Bistret: pescuit, gastronomie si veselie

Bistret: pescuit, gastronomie si veselie
Daca tot am zis ca are balta peste, m-am dus sa si verific :)

Nu am fost singur la Bistret, ci impreuna cu blogoltenii. Unii au pescuit, altii au privit si toata lumea a mancat :) Dar sa nu anticipam.
Blogoltenii la Bistret
La concursul de pescuit n-am prins mare lucru, dar am prins cel mai frumos loc :)
cel mai frumos loc de pescuit
Asta-i locul, asta-i captura blogosferica, nemodificata in Photoshop :)
captura blogosferica
La lanseta a tras mai bine si mai mare, asa cum se vede din imaginile urmatoare
captura la lanseta
si aici
lanseta la Bistret
si aici :)
tot la lanseta
Nu-i bai, cu ce-am prins am luat premiu de participare, 
diploma blogosferica
iar daca la mine n-a tras pestele, in schimb a tras shooter-ul aparatului foto :)

S-a cantarit prada fiecaruia, s-au degustate bucatarelile pe baza de peste,
degustare si jurizare
apoi a inceput festivitatea de premiere.
festivitatea de premiere
Cei mai buni au luat premii, participantii la pescuit si bucatarit au primit diplome si mici cadouri iar asistenta s-a bucurat de spectacol
Targul de la Bistret
si de bunatatile pregatite la ceaun.
bucatareala la ceaun
La Bistret am avut parte de pescuit, gastronomie si veselie, asa cum se vede si din imagini.

Spor!

Etichete: , , , ,