Marti 3 ceasuri bune la Craiova2Online

Marti 3 ceasuri bune la Craiova2Online
Am participat cu bucurie la a doua editie a conferintei Craiova2Online, eveniment desfasurat in saptamana Scoala Altfel, cu dedicatie pentru liceeni si studenti.

Timp de 3 ore, elevi, studenti, profesori, antreprenori, bloggeri si reprezentanti ai ONG-urilor, institutiilor de cultura si presei au urmarit experientele bloggerilor invitati.
Pregatiti de informatii la Filarmonica Oltenia
Prezentatorul conferintei a fost bloggerul David Mitran,
David Mitran
iar Andrei Boiangiu, blogger si presedinte al Asociatiei Evolve a deschis conferinta adresandu-se mai ales tinerilor aflati in sala.
Andrei Boiangiu - presedinte Asociatia Evolve
Impreuna cu David si Andrei am pus la cale Craiova2Online in 2014 si ma bucur ca si in 2015 am continuat impreuna pentru o editie si mai buna.

Pentru a avea o imagine de ansamblu asupra blogosferei, cei prezenti in sala au urmarit bloggeri cu experiente diverse.
Marina Dache
Marina Dache, bloggerita in clasa a XII-a, a povestit despre emotiile primului articol.
Cristian Florea
Cristian Florea, student si blogger ne-a amintit cum arata primul lui blog si ne-a explicat oportunitatile online-ului pentru un student venit dintr-un oras de provincie.
Raluca Cincu
Raluca Cincu ne-a explicat cu umor despre o "nisa" neglijata de multi bloggeri, exprimarea corecta in limba romana.
Daniel Botea
Eu am facut o trecere in revista a evolutiei mele blogosferice, de la 2 vorbe scrise in primul articol pana la beneficiile pe care mi le-a adus blogul meu natural pana-n prezent.
Florin Grozea
A fost deconspirat si invitatul surpriza. Unexpected Blogger n-a fost nimeni altul decat Florin Grozea de la Hi-Q. Mai putini stiu ca este si blogger, iar Florin a explicat ce oportunitati i-a dezvaluit bloggingul in cariera, despre cum a ajuns sa scrie o carte si sa-i indemne pe artisti sa-si faca bloguri.
Cristian China Birta - Chinezu
Ultimul cuvant l-a avut Cristian China Birta, care ne-a coplesit cu informatii verificate prin experienta personala in blogging, social media si viata online.
invitatii de la Bucuresti si gazdele
In cel mai scurt timp apar si prezentarile pe Craiova2Online.ro, dar pana atunci vreau sa multumesc tuturor pentru implicare.
Bloggerii au fost cei mai atenti la prezentari
atentie in sala
si s-au asezat strategic
poze blogosferice
pe mai multe randuri :)
bloggeri atenti la prezentari
Multumim "bloggerilor" de la Tradem, Cosmin Dragoste si Luiza Mitu pentru ca ne suporta saptamanal la Casa de Cultura Traian Demetrescu. Sper ca prezenta la Craiova2Online sa le dea un imbold suficient de mare incat sa scrie mai des pe bloguri.

Multumim Mihai Firica pentru mediatizarea proiectelor blogosferice si pentru prezenta alaturi de noi la conferinta.
Mihai Firica
Nu in ultimul rand multumim invitatilor de la Bucuresti, care si-au facut timp sa ne invete din experienta lor.
Cristian Florea
Cristian Florea
Raluca Cincu
Raluca Cincu
Florin Grozea
Florin Grozea
Cristian China Birta
Cristian China Birta
Dupa conferinta, am tras concluziile in cadrul unui #prazMeet la Dolce Vita, unde am suprins cea mai fericita blogolteanca prezenta la conferinta, Daniela Bojinca.
Daniela Bojinca
Am facut si traditionala poza de grup (multumim Costi pentru fotografii) si abia asteptam editia viitoare. Pana atunci va las cu Craiova2Online in imagini.
Fotografie de grup
Spor blogosferic!

Etichete: , , , , , ,