Vreme de bilant blogosferic si vin fiert

Vreme de bilant blogosferic si vin fiert
La cat de frumos ninge afara, a venit vremea pentru bilanturi si vin fiert :) Vinul vine mai pe seara, asa ca am sa incep cu bilantul blogosferic.

Printre obiectivele mai vechi, am reusit "injumatatirea intervalului" la SuperBlog, obiectiv anuntat in 2012 la prima participare. Cu locul 44 la debut, dupa 5 participari m-am clasat pe locul 3 :)
locul 3 la SuperBlog 2014
Desi n-a fost un obiectiv anuntat sau asteptat, Craiova Blogal Initiative a fost un bun motiv de coagulare a blogosferei craiovene si nu numai, cu ajutorul a 15 campanii lansate la Craiova.
Hai noroc de 1 Decembrie!
Un obiectiv blogosferic lansat la sfarsitul lui 2013 a fost cel al colaborarii cu ONG-urile. Asa a aparut pe blog noua categorie ONG, pe care am reusit s-o imbogatesc cu cateva experiente offline alaturi de asociatii din Craiova sau din Romania. In ordinea "intamplarilor", am punctat 10 colaborari, sper ca n-am uitat pe nimeni:
O alta categorie noua pe blog la fel de generatoare de iesiri offline este Craiova Capitala Culturala Europeana 2021. Imi propusesem ca obiectiv general participarea la cat mai multe intalniri offline, dar 2014 a fost peste asteptari, la iesirile din Craiova adaugandu-se altele mai blogosferice:
Nu mai pun la socoteala intalnirile lunare Craiova Blog Meet, care se apropie de aniversarea celor 3 ani. Am sa subliniez insa colaborarea cu Centrul Cultural Polonez din Craiova, care a fost punctul de plecare pentru mai multe actiuni offline. Sper sa continuam la un nivel superior in 2015, alaturi de bloggerii craioveni.

Si pentru ca am ajuns la colaborari internationale, sa spunem ca 2014 a fost de bun augur pentru globalizarea Craiova Blog Meet. Nemto(l)te(n)ilor Herr Geordan si Frau Luci li s-au adaugat prieteni din Canada, Malaezia, Hong-Kong, Letonia, Grecia, Polonia si Suedia.
cititori din 116 tari
Uitandu-ma pe harta, blogul meu a colorat destul de bine mapamondul in 2014, avand vizitatori din 116 tari, fata de 110 in 2013.

Concluzie:
Din punct de vedere blogosferic 2014 a fost un an bun, am cunoscut mai multi bloggeri offline si am fost la mai multe evenimente. Dar, vorba olteanului... fuse, fuse si se duse. Sper ca 2015 sa fie si mai bun atat in online, cat mai ales in offline!

Spor!

Etichete: , , , ,