Din ce in ce Mai "offline" in Iunie

Mai mult offline in Iunie
Hmmm, la sfarsit de luna ma uit pe lista de offline si tare-mi place ce vad :) Sper ca si offline-ul vostru a fost la fel de bogat.

Am inceput pe 2 Iunie cu Taifasuri chinezesti, urmate de un blog-meet ad-hoc si ping-pong.
Taifasuri chinezesti
Pe 4 Iunie am realizat paginile pentru primul album scrapbook al Craiovei,
Contributia la primul album scrapbook al Craiovei
iar peste 1 saptamana a avut loc asamblarea si festivitatea de premiere.
Primul album scrapbook al Craiovei
Daca tot am scos poze pentru album, am contribuit si la afisul-portret al Craiovei, realizat de craioveni.
Afisul-portret al Craiovei
Sambata 6 Iunie a fost cea mai bogata zi in evenimente blogosferice. Craiova a debutat pe lista celor care Alearga pentru Spitalul Copiilor si daca tot ne-am facut incalzirea,
Alerg pentru Spitalul Copiilor la Craiova
am marcat prin alergare si Ziua Olimpica.
Ziua Olimpica la Craiova
La pranz am vizionat alaturi de bloggeri si de autor, documentarul despre capodopera lui Brancusi, de Horia Muntenus.
vizionare de film documentar la Tradem
Am incheiat seara cu o petrecere prilejuita de aniversarea a 20 de ani de la terminarea facultatii alaturi de colegii sotiei mele. Cam multe pentru o singura zi, dar m-am descurcat :)

Pe 10 Iunie am fost in echipa blogosferica la Bechet pentru deschiderea Festivalulului Pescaresc Fir Intins, ca un preambul pentru sfarsitul lunii, dar sa nu sarim evenimentele.
Festivalul Pescaresc Fir Intins Bechet
Avand masina in service, am descoperit aer conditionat in autobuz.

13 Iunie a fost cu noroc dublu, fiind la un botez blogosferic la puterea a doua.
Botez blogosferic la puterea a doua
Pe 14 Iunie am fost la Opera la premiera Jeanne D'Arc, tot alaturi de blogosfera craioveana.
Premiera Jeanne D'Arc la Opera Romana Craiova
Pe 16 Iunie am avut pofta de mers la Bucuresti, la Food Bloggers 2015. Am fost doar 2 bloggeri din Craiova, dar ne-am descurcat.
Food Bloggers 2015
Pe 20 Iunie am mai bifat inca un botez in care am vazut Craiova de sus :)
Craiova vazuta de sus
Pe 23 m-am bucurat de Manufactura de culoare de la Tradem,
Manufactura de culoare la Tradem
iar pe 24 IunIE am sarbatoriat IA in BanIE.
BanIA sarbatoreste IA
Ultimul weekend de Iunie l-am petrecut in Delta de la tara,
Delta de la tara
revenind Duminica in pentru a prinde Craiova Blog Meet #40.
Craiova Blog Meet #40
Fata de offline-ul din Mai, in Iunie au fost cam la fel de multe evenimente, dar mai intense si cu durata/implicare mai mare:
N-am mai specificat Proiectele Blogoslovite, intalnirile saptamanale de la Tradem si nici Zilele Craiovei.

Spor offline!

Etichete: , , , , , ,