Concluzii dupa weekendul brasovean

Concluzii dupa weekendul brasovean
Martea trecuta reveneam dupa 4 zile petrecute in Brasov si dupa ce am facut jurnalul zilelor de Vineri, SambataDuminica si Luni, am zis sa trag si cateva concluzii generale.

Pentru ca suntem inca in canicula, am apreciat in primul rand aerul curat si racoros de munte. Dar mai sunt si altele pe care nu le gasesc in Craiova.

Mi-a placut concertul de orga de la Biserica Neagra,
concert de orga la Biserica Neagra
mi-a placut si Strada Sforii, despre care auzisem inca din 2004, dar nu trecusem niciodata pe-acolo.
Strada Sforii in Brasov
Mi-a placut faptul ca am baut bere locala, atat Zaganu,
Bere Zaganu
cat si Ciucas, la terasa cu acelasi nume.
Ciucas la litru si mici mari la Terasa Ciucas
A propos de Ciucas, mi-a placut foarte mult ca in Parcul Noua este amenajata o zona de gratar, cu banci, mese, chioscuri, cosuri de gunoi si locuri amenajate pentru gratare.
loc pentru gratar in Parcul Noua
Isi faceau oamenii un gratar, coceau vinete, faceau ciorba la ceaun si tot ce mai aveau nevoie.

A propos de ciorba, nu stiu daca ciorba de ceapa este un preparat local, dar mi-a placut tare mult.
Ciorba de ceapa la Bistro de l'Arte
Mi-a placut si fasolea cu ciolan facuta la ceaun.
Fasole cu ciolan La Ceaun
Mi-a placut foarte mult transportul public. Nu pot sa compar cu Craiova, pentru ca merg foarte rar cu autobuzul, insa la Brasov iti potriveai ceasul dupa orarul autobuzelor.

Mi-a mai placut faptul ca exista mai multe locuri de unde poti sa vezi Brasovul de sus si sa te bucuri de panorama,
Brasovul vazut de pe Tampa
dar mai ales faptul ca aceste locuri sunt pline de verdeata.
Brasovul vazut de la Turnul Alb
Printre locurile "la inaltime" pot sa adaug si terasa de la ultimul etaj din magazinul Unirea.

Am apreciat foarte mult si pozitionarea hotelului Grand,
Grand Hotel Brasov
foarte aproape de Parcul Noua, Gradina Zoologica, Parc Aventura si Aqua Parc, intr-o zona plina de verdeata si foarte linistita.
Parcul si Lacul Noua din Brasov
Nu mai zic de cele 4 sedinte de masaj de la hotel, venite la fix dupa alergarea de dimineata in jurul lacului din imagine.

Chiar daca n-am incercat tiroliana, mi-a placut ce-am vazut si as incerca si eu o astfel de experienta.
Tiroliene deasupra Lacului Noua
Nu in ultimul rand mi-a placut faptul ca am gasit un magazin Bucuria, cu dulciuri si alte produse (vinuri) din Basarabia.
Bomboane Bucuria
Voi ce ati apreciat in Brasov?

Spor calator!

Etichete: , , ,