Gala Spring SuperBlog la 3 Stejari Brasov

Gala Spring SuperBlog la 3 Stejari
Daca tot se termina SuperBlogul de primavara, se mai plimbara si blogoltenii prin tara :) A fost Gala de primavara, la editia cu numarul 10 a SuperBlog si intr-o atmosfera de nota 10 la 3 Stejari Brasov.

Oltenii sunt harnici, asa ca am plecat dis de visineata spre Brasov, am facut o halta-n Bucuresti sa vada si capitalistii cum e Hyperionul
I-am luat si pe capitalisti in Hyperion
si cum e Aloe Vera cu aroma de zmeurica.
Aloe Vera cu aroma de zmeurica
Buna treaba cu Hyperionul asta, te urci la Craiova si te dai jos in Brasov, iar pe parcurs ai prize si wireless, adica nevoile de baza din piramida lui Maslow pentru bloggeri.

In Brasov am completat formatia cu Pinguinii de Constanta, apoi cu Nina, care ne-a preluat de la Gara, si in final cu Raul si Diana. Ne-am "suligat" noi la ultimul etaj de la Unirea Shopping, 
Sus la Unirea Shopping Center
dar tot ne-au dibuit brailenii lu' Vavaly (probabil ca Pinguinu' are telefonul urmarit :).
un fel de mini blog meet
Dupa reunirea de la Unirea ne-am strans vreo 20, pe principiul plecat-am 6 din Craiova si ne facuram mai multi pe drum :) De foame am uitat sa facem poza de grup, in schimb am fotografiat Brasovul de sus.
Brasovul vazut de sus
Dupa o calatorie cu autobuzul pana la Dambu' Morii si o mica plimbare fentata de Emilentu' pe motiv de lene crunta, am ajuns la 3 Stejari unde ne-am inalnit cu restul superbloggerilor. Pupaturi, felicitari, cunoasterea participantilor noi si nici nu stiu cand s-a facut ora 17:00.

As fi vrut sa dorm un pic inainte de Gala, ca sa mai recuperez din orele lipsa de somn, dar n-am reusit.

La Gala... ca la Gala. Discursuri, emotii, felicitari si... cand nu erau pe faza, le furai trofeul vericule, ca asa sunt oltenii, rapizi da' buni.
Trofeul Spring SuperBlog 2015
Odata trecute emotiile festive, mi-am mai revenit la o masa usoara.
pastrav cu legume la gratar
Vezi viata intr-o altfel de perspectiva, dupa un pahar de vin rosu, demisec :)
viata vazut printr-un pahar de vin rosu
Da, a fost si doamna mea cu mine. Ea a zis ca daca tot am castigat trofeul, vine sa ma sustina, dar cred ca dupa ce a vazut ca erau 10 fete la coada dupa mine, a zis ca nu e bine :)
Monica si Ioana
Am facut si pozele de rigoare cu blogoltenii,
poze blogoltenesti
si in diverse combinatii ad-hoc,
poza de grup
apoi bebeluselor, dans :)

Inca mai am febra la picioare, de la atatea hore, sarbe, Menaito, Macarena, 5 bani 10 bani, Lambada si alte ritmuri. Ba parca-mi aduc aminte si de cateva specialitati gen geamparale dobrogene (multumim Claudia) si o invartita Hava Nagilah (multumim Albert).

Ocupat fiind sa dansez, n-am facut poze, dar sper sa ma vad si eu prin pozele celor care ne incurajau de la masa :) In schimb, daca va mai indoiati ca Pinky e Sf. Pinguin, am prins-o cu aura la vedere, chiar daca un pic in colturi si-ntr-o parte :)
Sf. Pinguin cu aura la vedere
Era sa uit, dupa torturile din timpul competitiei si emotiile de Gala, ne-am indulcit cu alte torturi, mai dulci :) La Multi Ani SuperBlog si superbloggeri!
torturi in competitie, torturi la Gala
Atat deocamdata, ca trebuie sa recuperez orele de somn, dar n-am terminat cu impresiile de la 3 Stejari!

Spor de gala!

Update:

Gala Spring SuperBlog 2015 - prima parte



Gala Spring SuperBlog 2015 - final

Etichete: , ,