Pe bicicleta si pe canicula prin Craiova

Pe bicicleta si pe canicula prin Craiova
Am participat din nou la JCI Cycling Day, dar de data asta canicula ne-a mai rarit. Ne-am luat si masuri de protectie, ne-am hidratat si inainte de cursa, dar am avut si o pauza de hidratare pe parcursul traseului.
Aqua Carpatica pe bicicleta
Fiind printre cei mai vechi participanti, am primit si vesta de semnalizare (si de supra-incalzire :), marginind plutonul pe partea stanga. In poza sunt alaturi de Sergiu, incadrand un participant debutant la JCI Cycling Day.
organizatorii ii incadreaza pe debutanti
Dupa instructajul de rigoare din partea echipajului de politie care ne-a insotit,
instructaj cu Politia
am plecat pe traseul Parcul “Nicolae Romanescu” (statuie) – Bulevardul Nicolae Romanescu - Str. Corneliu Coposu - Str. Ana Ipatescu - Str. Caracal - Bulevardul Decebal - Calea Bucuresti - Str. A.I.Cuza- Str. Aries - Str. Simion Barnutiu - Calea Unirii - Bulevardul Nicolae Romanescu - Parcul “Nicolae Romanescu”.
in trafic pe biciclete
Pauza de hidratare am facut-o in parcarea de la Facultatea de Automatizari si Calculatoare, iar portia de racoare ne-am luat-o in pasajul subteran.
bicicleala prin pasajul subteran
Dintre ingredientele turului pe bicicleta n-au lipsit un velo-selfie
velo-selfie
si poza de grup de la final.
poza de grup
Asteptam deja urmatoarea bicicleala, sperand ca va fi mai racoroasa si ca vom fi mai multi bloggeri. De data aceasta au fost SergiuMihnea si Horatiu.

Spor pedalator!

Etichete: , , , ,