#craiovabloggers s-au oprit in sferturi

#craiovabloggers s-au oprit in sferturi
Va spuneam ca dupa startul celor 32 de echipe inscrise la turneul caritabil de volei pe nisip, bloggerii craioveni s-au calificat Sambata in optimi, dupa ce au trecut in 2 seturi de Rotaract Craiova.

Ei bine, in optimi am jucat cu echipa Casei Studentilor, pe care i-am invins tot in 2 seturi. N-au fost foarte afectati, cum se vede si din poza de grup de la final.
victorie cu Casa Studentilor
Dupa ce ne-am calificat in premiera in sferturi (anul trecut ne-am oprit in optimi), am cazut la tragerea la sorti cu castigatorii turneului din 2014. Asa ca am intrat fara griji pe teren si am pierdut in 2 seturi, dupa ce am dat tot ce-am avut mai bun pe teren. 
meci cu detinatorii trofeului
Ne-am fotografiat si cu echipa invingatoare, asa ca sa stiti cine a oprit #craiovabloggers :)
poza de final
Tocmai bine ne-am oprit, incat sa ajungem la Craiova Blog Meet.

Cei care ne-au batut pe noi au jucat finala turneului, dar de data asta au pierdut. Oricum, toti participantii au avut de castigat o portie de miscare si socializare in aer liber.
Spor(t)!

Etichete: , , , ,