A fost Craiova Blog Meet #37 Martie

A fost Craiova Blog Meet #37 Martie
Asa cum v-am anuntat, ne-am blogoslovit la inca un Craiova Blog Meet. Si asa cum am promis, am avut prezente din SUA si Bulgaria, Polonia si Suedia.

Bloggerul american Anil Polat a revenit in orasul cel mai bun de vizitat in 2014, Craiova. Cred ca pentru 2015 numele Craiovei se transforma din "Best City to visit" in "Craiova Connecting People" :) Stie cel mai bine Mira :)
Anil - SUA si Mira - Bulgaria
Pentru Magda - poloneza noastra din Poltenia - a fost prima participare la Craiova Blog Meet, desi in format blogosferic ne-am mai intalnit de 1 Decembrie.
Magda Filary din Poznan, Polonia
In sfarsit, suedezul nostru este Magnus, client permanent la Craiova Blog Meet si sot la fel de permanent al Veronicai.
Magnus din Suedia
In rest, comme d'habitude, bere, pizza si socializare. Au fost si cateva surprize. Sergiu, proaspat tatic de gemeni a primit din partea blogosferei craiovene un album scrapbooking, realizat de Vero.
album scrapbooking pentru proaspatul tatic
Tot la surprize, Ianolia a venit cu tema superblogosferica nefacuta si cum ieri era deadline-ul, a fost intai munca si pe urma distractia :)
Ianolia isi scrie articolul pentru SB la blog meet
I-am urat bun venit si Lianei, cu care ne-am mai intalnit la Filarmonica sau la cursul foto.
Liana Tataranu
Am fost vreo 23, daca am numarat eu bine, in afara pozei de grup mai fiind cativa.

Pana cand definitivez lista cu prezenta (au fost persoane noi pe care trebuie sa le dibuiesc pe Facebook), va las cu mai multe imagini de la Craiova Blog Meet #37.

Spor actualizator!

Etichete: , ,