Am incheiat sezonul de schi la Straja

Am incheiat sezonul de schi la Straja
Pentru mine asa a fost, pentru ca am terminat cu vacanta de iarna din 2015. Sper insa ca zapada sa mai tina, ninsoarea sa mai vina si sezonul de schi sa continue si in 2016.

Stiu ca in alte locuri din tara a fost foarte cald, dar e bine si pe plaja de la Straja.
plaja de la Straja
Asa cum imi propusesemn cu o zi inainte, am schiat si pe soare si pe luna, si pe zi si pe nocturna :)

De dimineata am admirat panorama de pe partia 5,
panorama de pe partia 5
iar pe seara am surprins luna si pe Platoul Soarelui,
luna pe Platoul Soarelui
dar si pe partia 5.
Luna pe partia 5
Am bagat vreo 6 ture pe nocturna, sa-mi tina de dor pana in anul viitor.
ultimele ture pe nocturna
Dar pana la anu' mai este, asa ca va las cu imagini de la ultima tura de schi din 2015.

Spor!

Etichete: , , , , ,