Lansare true blue a amantilor in Banie

Lansare true blue a amantilor in Banie
Dupa lansarea Zilelor Amantilor, au venit la rand noptile. Corina Ozon a revenit in Craiova la Tradem pentru o reintalnire cu fanii amantilor. Daca vi se pare ca sunt mai multi imbracati in albastru, sa stiti ca nu vi se pare. Asa a fost dress-code-ul, ca sa fie cu adevarat o lansare True Blue.
Corina Ozon la Craiova
Si daca noi am incercat s-o surprindem pe Corina prin culoare, ea ne-a surprins prin personaje, asa cum face si in carte. Olteanca noastra care a prezentat rochia Cati la Sibiu, a revenit in Craiova special pentru lansare, imbracata in albastru, evident.

Prea multe despre ce-am zis la lansare n-am sa va spun, o scurta recenzie a Noptilor amantilor am facut deja pe blog.
Discutii despre Noptile Amantilor
Voi spune doar ca am descoperit si mai mult din omul Corina Ozon, care a raspuns cu sinceritate tuturor intrebarilor.

Ne-a citit si un fragment din carte, o fina parodie dupa Fifty Shades of Grey adaptat in RO :)



Intalnirea a fost mai interactiva decat la lansarea zilelor,
intrebari din public
semn ca persoanele venite s-au obisnuit cu stilul amantilor si al Corinei Ozon si au fost intrebari interesante si din Salonul Medieval.
Salonul Medieval din Casa de Cultura Traian Demetrescu
La final am avut ocazia sa cumparam cartile Corinei,
Noptile amantilor, de Corina Ozon
cu autograf personalizat din partea autoarei.
carte cu autograful autoarei
Va las cu mai multe imagini de la Craiova.

Spor!

Etichete: , , ,