Offline cu Mai multe evenimente :)

Offline cu Mai multe evenimente :)
In Mai am inceput activitatea offline ca suporter al fetelor de la SCM Craiova in Sala Polivalenta. Chiar daca n-a fost victorie, rolul suporterilor este sa fie alaturi de echipa si la bine dar mai ales la greu.

Am continuat cu participarea la lansarea Zilelor Amantilor la Craiova,
lansare "Zilele amantilor" la Craiova
M-am bucurat alaturi de bloggeri de un regal simfonic si de momentul "lumanarilor"
Concertul lumanarilor
pentru a incheia prima saptamana tot alaturi de bloggeri, intr-un Craiova Blog Meet prelungit pe 2 zile, alaturi de invitati din Brasov, Bucuresti si Constanta.

Asa am trait prima zi de Blog Meet,
Craiova Blog Meet Party la Facebar
iar a doua zi a fost la fel de frumoasa, chiar daca mai scurta :)
selfie in Sala Oglinzilor
Doar un pic am Mai parasit perimetrul craiovean pentru a ajunge la Mobifest 2015.
Mobifest 2015
Am revenit cu o victorie la handbal in play-off,
Play-off la handbal feminin
cu inaugurarea Centrului Vechi de Zilele Mihai Viteazul,
Zilele Mihai Viteazul la Craiova
si a Salonului National de Minerale, Fosile si Geme,
Salonul de minerale, fosile si geme
dar si cu Noaptea Muzeelor
Noaptea muzeelor la Craiova
si deschiderea teraselor in Centrul Vechi.
s-au deschis terasele in Centrul Vechi
Dar sa nu credeti doar am fost spectator, ci am si participat la cateva deplasari in aer liber.

Am fost mai intai la Bratovoiesti, sa-mi salut finii veniti din Canada,
Finii din Canada
apoi am sarbatorit la Preajba 25 de ani de la terminarea liceului de catre doamna mea si fina mea :)
Smart Pub Party - 25 de ani de la terminarea liceului
Asta a fost Sambata, Duminica m-am miscat cu talent la Crosul Primaverii
La Crosul Primaverii
si apoi la JCI Cycling Day,
JCI Cyclyng Day la Craiova
asa cum am amintit si pe blog.

Cu ONG-urile am conlucrat foarte bine offline, mai intai la Gala Tineretului ONU Craiova, unde am primit diploma de "cel mai tare blogger promotor",
Gala Tineretului ONU
apoi la invitatia JCI Craiova am fost speaker la 11even Experiences.
11even Experiences Craiova
In ultima saptamana de Mai am revenit la Filarmonica pentru Inconjurul Lumii cu Vunk
Vunk - Inconjurul lumii la Craiova
am dat o fuga la Bucuresti pentru lansarea cartii cu 136 de autori (printre care si eu :)
Lansare de carte cu 136 de autori
si am incheiat luna Mai de Rusalii, cu Alaiul Calusului Oltenesc.
Alaiul Calusului oltenesc
Fara a mai pune la socoteala deplasarile la Proiecte Blogoslovite, a fost o luna Mai plina offline decat de obicei, chiar si decat Aprilie in offline, care pana acum detinea suprematia.

Spor de Iunie!

Etichete: , , , , , , ,