Aprilie offline a parasit perimetrul...


Aprilie offline a parasit perimetrul...
© Stuartmiles | Dreamstime.com - Offline Key 

Am inceput chiar din prima zi de Aprilie, cu 1 an de existenta a Centrului Cultural Polonez, alaturi de cea mai pasionata invatatoare a limbii poloneze din Craiova si de Ambasadorul Poloniei in Romania.
Alina Vaduva si Daniel Botea la Sala Albastra
A urmat emisiunea de 2 Dani de la Digi24 Craiova, in care am vorbit despre proiectele blogosferei craiovene,
Vocile blogosferice ale Olteniei la Digi24 Craiova
apoi am plecat la Brasov, la Gala Spring SuperBlog de la 3 Stejari
Gala Spring SuperBlog la 3 Stejari
si la o plimbare prin zona.
prin zona la 3 Stejari
M-am intors la Craiova pentru a doua editie a conferintei Craiova2Online te conecteaza la blogosfera
Craiova2Online te conecteaza la blogosfera
si-am mai stat acasa cateva zile, doar pentru a pregati prima ieseala la Roma.
plimbare prin Roma
Am stat 5 zile, in care am vazut Columna lui Traian,
Columna lui Traian la Roma
Colosseumul,
Colosseumul de la Roma
Vaticanul si San Pietro,
Vatican si San Pietro
Terme di Dioclezioano si Antica Taverna.
Hai noroc la Antica Taverna

Ne-am intors pe 16 Aprilie, cu o gramada de poze, amintiri si sfaturi utile.
zbor usor cu Wizz Air
Nici n-am venit bine, ca am pus-o de Craiova Blog Meet #38.
Craiova Blog Meet #38
Am admirat ultimele aparitii arta stradala in Craiova
arta stradala in Craiova
apoi m-am bucurat de o seara de folk cu Theea Sarah & Friends.
Theea Sarah & Friends la Tradem
A mai fost o seara de party si socializare cu bucurestenii
party inainte de SM4S Craiova
iar a doua zi am participat la Social Media For Students Craiova, editia a II-a.
SM4S Craiova 2015
In ultima saptamana din Aprilie mi-am facut timp pentru Taifasuri randuite teatral cu Bobi Pricop,
Taifasuri cu Bobi Pricop la Tradem
dupa ce mai inainte am fost la un atelier foto in Gradina Botanica din Craiova.
Sedinta foto in Gradina Botanica
Apoi am schimbat cauciucurile de iarna si-am iesit in castig, pentru ca in ultima zi de Aprilie sa-mi aniversez ziua de nastere la teatru.
Teatru Act la Craiova
Pai... despre ce vorbim noi aici domnule? Luna Aprilie a fost mult mai bogata in offline decat Martie, fara a mai pune la socoteala iesirile "trademice" de la Atelierul Foto si Proiecte Blogoslovite.

Spor!

Etichete: , , , , , , ,