Craiova Blog Meet de Mai - ziua a doua

Craiova Blog Meet de Mai - ziua a doua
Dupa ce prima zi de Blog Meet s-a incheiat spre Duminica, la ora 10:00 ne-am intalnit in Piata Mihai Viteazul, conform programului. Tot aici se intalnisera si motociclistii, dar cu Alaiul Calusului Oltenesc nu ne-am intersectat.

Pe drum spre Muzeul de Arta am dat peste cateva exemple de arta stradala, apoi la muzeu ne-a luat in primire Dl. Lucian, care ne-a insotit intr-un tur complet, plin de informatii si detalii.
In Cabinetul Brancusi am aflat multe lucruri interesante despre premierele pe care le reprezinta exponatele brancusiene de la Muzeul de Arta din Craiova.
Am aflat despre scaunul-coltar, facut de Constantin Brancusi la Scoala de Arte si Meserii din Craiova
Am vazut "lucrarea de absolvire" realizata de Constantin Brancusi apoi am aflat amanunte despre celelalte premiere.

Sarutul este prima sculptura moderna din lume si o lucrare la care s-a folosit in premiera tehnica taierii direct in piatra a unor detalii exterioare.
Domnisoara Pogány a fost o premiera prin utilizarea "golului" si a netezirii suprafetelor.
Si la "Cap de copil" a fost vorba despre o premiera, dar am uitat in ce sens, pentru ca nu mi-am notat :(

Am trecut apoi la colectiile de tablouri Lecca, Aman, Grigorescu, Luchian, Tonitza, Pallady, Petrascu si Tuculescu
iar la final ne-am bucurat privirea si obiectivele in Salonul Oglinzilor, pe care l-am umplut de bloggeri multiplicati :)
Mai multe imagini gasiti in albumul Facebook. Intrarea la muzeu este de 5 lei bilet intreg si 2,5 lei cu reducere, astfel incat daca inca n-ati vizitat Muzeul de Arta din Craiova, nu trebuie sa mai ezitati.

Am multumit gazdelor si ne-am indreptat spre Parcul Romanescu, pe jos, pentru a da oaspetilor posibilitatea sa vada si alte zone din afara centrului Craiovei. 
Am vazut mai multe case boieresti vechi, monumente istorice si am regretat ca nu este cu noi colega Dana Ilie, de la MonumenteOltenia. Data viitoare sper sa nu mai fie plecata :)

In afarsit am ajuns si-n Parcul Romanescu,
unde am dat o semi-tura incompleta, pentru ca picioarele noastre resimteau ziua precedenta.

Am mancat mici la Ciobanasul, am fost si pe Podul Suspendat, desi Ralucica are frica de inaltime, apoi am revenit pe pamant in zona Castelului Fermecat.
Ar mai fi fost in program si o partida de bowling, dar am renuntat pentru ca nu prea mai eram in stare si nici nu prea mai era timp :)

Ne-a bucurat vizita bloggerilor din Constanta, Bucuresti si Brasov, sper ca s-au simtit bine in Craiova si-i mai asteptam si cu alte ocazii. Multumim Tradem pentru sprijin si pentru prezenta colegului Mihai Geamanu printre bloggeri si-l mai asteptam si cu alte ocazii.

Cum a fost in prima zi am scris deja aici, deja asteptam intalnirile urmatoare :)

Spor oltenesc!

Etichete: , , , , , ,