Centrul Vechi geme de evenimente

Centrul Vechi geme de evenimente
La o zi de la inaugurarea oficiala, Centrul Vechi al Craiovei geme de lume si de evenimente.

Pentru cei interesati de "pietre", in Piata Mihai Viteazul s-a desfasurat a VIII-a editie a Salonului National de Minerale, Fosile si Geme.
Salonul National de Minerale, Fosile si Geme
Am fost si la editia din 2014, dar in atunci nu era refacut Centrul Vechi in Craiova. Acum, cele mai multe evenimente din weekend au fost acolo. Daca in Piata Mihai Viteazul era Salonul National de Minerale, in Centrul Vechi s-au desfasurat Zilele Mihai Viteazul 2015.

Muzica medievala,
Zilele Mihai Viteazul - muzica medievala
demonstratiile de lupte cu cutite
demonstratii de lupte
si cu sabii,
lupte cu sabii
costumele de lupta si armele medievale,
panoplie de arme
mestesugurile vremii,
mestesuguri medievale
manuirea biciului si
manuirea biciului
atmosfera istorica au fost desavarsite de jocuri cu focul
Jocuri cu focul
si de "artificii" medievale :)
artificii medievale
Centrul Vechi a fost plin de lume, la fel a fost si la muzee.

La Muzeul de Arta craiovenii au stat la coada ca sa vada cel mai frumos muzeu al Craiovei, redeschis de curand. Am stat si eu doar cat sa fac cateva poze de noapte, pentru ca tot de curand am fost intr-ovizita ghidata alaturi de bloggeri.
Noaptea Muzeelor la Muzeul de Arta Craiova
Tot in centrul vechi au rulat o parte din filmele de la Festivalul Filmului European, dar fiind intr-o continua miscare, n-am mai ajuns si la filme.

Nu in ultimul rand, s-au redeschis terasele in Centrul Vechi din Craiova. Am fost la Facebar,
s-au deschis terasele in Centrul Vechi
dar si in mijlocul luptelor medievale, la Iberico.
Hai noroc!
M-am bucurat sa vad ca prinde viata Centrul Vechi pe timp de noapte.
Centrul Vechi Craiova pe timp de noapte
Mi-am amintit de noptile de vacanta din Thassos si chiar daca la noi nu erau atat de multi straini, sunt si ei prezenti in viata de noapte a Craiovei.
Centrul Vechi animat
Spor!

Etichete: , , , ,