Craiova Sport Meet x 11

Craiova Sport Meet x 11
Pentru ca am vazut zilele trecute o intrebare sportiv-blogosferica lansata de Chinezu iar azi ma intreba si Cretu de cate ori ne-am intalnit noi la Craiova Sport Meet, zisei ca un moment de retrospectiva este binevenit.

Nici nu ne-am dat seama, dar luna trecuta a fost Craiova Sport Meet #11.

Am inceput in Iunie 2012 cu un fotbal in balon :)
Apoi ne-am resimtit dupa efort vreo cateva luni (a fost vacanta),
tenis de masa
iar in Septembrie am inceptut cu ping-pong  pe care l-am continuat sportiv si in Octombrie si in Noiembrie.

Din Decembrie s-a facut frig pentru tacaneala in aer liber, asa ca ne-am dat pe basket.
basket cu bloggerii
Si pe 2013 l-am inceput tot cu basket in Ianuarie iar editia aniversara din Februarie tot la basket am udat-o (si la bere si tort pe urma :)

In Martie aveam programat tenis de masa, dar a fost frig si vant si ne-am rezumat la halbere.

In Aprilie nu ne-a mai pacalit vremea si am prestat un ping-pong blogosferic. In Mai ne-am mai adus aminte de basket, iar in Iunie am revenit la fotbal si tenis de picior.
tenis de picior
In Iulie a fost din nou fotbal, dar accidentat fiind n-am primit relatari nici in imagini nici in text :)

Au fost 11 editii de Craiova Sport Meet. Nici mai mult nici mai putin, exact ca numarul metrilor pentru loviturile de penalty :) Numai ca la noi au fost lovituri de placere, iar acum ne pregatim pentru Craiova Sport Meet #12 :)

Spor(t)!

Etichete: , ,