Craiova Sport Meet 13 Iulie

Craiova Sport Meet 13 Iulie
Va spuneam deja ca se apropie Craiova Blog Meet de Iulie, asa ca e vremea detaliilor sportive.

Azi, Sambata 13 Iulie, ora 19:00, la Scoala de Fotbal Gica Popescu are loc Craiova Sport Meet.

Ghinion de nesansa si de 13 Iulie... azi am sa lipsesc de la convocare. Inca nu mi-am revenit dupa cazatura de data trecuta si nu pot sa fac miscari bruste. Nu mai pun la socoteala ca s-a nimerit o aniversare in familie chiar azi.

Asa ca ii voi ruga pe ceilalti sa faca poze de data asta si daca tot se strang sa stabileasca si locul pentru Beer-Meet-ul de maine. Prognoza meteo este favorabila asa ca am putea face Beer Meet-ul la piscina, cum propusese Mircea de data trecuta.

Eu as propune Valencia, propuneti voi ora sau alta locatie, ca tot va intalniti mai multi la fotbal.

Spor(t)!

Etichete: , ,