Craiova Sport-Blog-Beer-Meet

Craiova Sport-Blog-Beer-Meet
Am reusit ieri sa imbinam sportul cu blogosfera si cu berea :) chiar daca la tenis de masa am fost mai putini decat la bere :))
tenis de masa
La ping-pong ne-am aratat indemanarea

prezenta la ping-pong

Iar la Gringo s-a completat echipa cu:

Craiova BlogMeet
Cretu ne-a spus despre posibilitatea ca de la urmatoarele intalniri sa avem un partener oficial pentru Craiova BlogMeet. Nu dau mai multe detalii pana cand nu se oficializeaza parteneriatul.

Pentru ca am fost iar in formatie exclusiv masculina si pentru a impulsiona blogosfera feminina sa se manifeste, la Blog-Meet-ul urmator pregatesc premii naturale: cate un ghiveci de Aloe Vera (Bardadensis Miller) pentru bloggeritele participante.

Ne gandim sa organizam un Blog-Meet national la Craiova, aceasta fiind tema pentru urmatoarea intalnire, pe care am stabilit-o pentru 14 octombrie. Nu ne-am decis ce sport sa abordam in octombrie, dar probabil ca vom alege dintre fotbal, basket si tenis de masa.

Cam asta a fost, va las cu cateva imagini de la Craiova Sport-Blog-Beer-Meet.

Spor(t)!

Etichete: , , ,