A fost Craiova Sport Meet 29Iun

A fost Craiova Sport Meet 29Iun
La aproape 1 an de la prima isprava fotbalistica a blogosferei craiovene, ieri ne-am adunat din nou pentru un meci la Scoala de Fotbal Gica Popescu.

Si pentru ca in apropierea terenului sintetic era si un teren de tenis, in afara de fotbal am executat si-un tenis de picior, dupa ce am schimbat cateva mingi de tenis de camp.

Dar sa le luam pe rand :)
echipele blogosferice

La fotbal, Bleu-verzii i-au pus la punct pe Plinuti cu scorul de 11:6. Echipele le-am ales eu cu Cretu si chiar daca el a ales primul, se pare ca si-a facut echipa dupa chipul si asemanarea sa :) De-aia le-am zis Plinutii. Si pentru ca le-am umplut poarta de goluri :))

La tenis de picior insa, Plinutii ne-au copt de fiecare data :). Cred ca au ocupat mai bine terenul, iar jocul fiind mai static n-am mai gasit spatiile goale :)
tenis de picior
Indiferent cum ne-am rotit noi in cealalta echipa (intre timp au mai venit Blogatu si Darian) tot am luat bataie. Cu toate eforturile mele (am luat si o cazatura fix in fund, iar acum merg in reluare si ma doare mana in care m-am sprijinit), n-am reusit sa-i batem deloc la tenis de picior.

Asta sa fie ghinionul, ca in rest ne-am simtit foarte bine la Scoala de Fotba Gica Popescu.

Va las cu mai multe imagini de la Craiova Sport Meet, nu inainte de a enumera protagonistii:
Inchei spunandu-va ca dupa sportul de ieri, urmeaza hidratarea de asta-seara :) Ne intalnim la Craiova Beer Meet, de la ora 20:00 la Rossi (intersectia Str. Spania cu Str. Nanterre)

Hai noroc si la mai mare!

Etichete: , , ,