Sarbatorim 2 ani de Craiova Blog Meet

Sarbatorim 2 ani de Craiova Blog Meet
Cu multa placere va anunt ca pe 23 Februarie sarbatorim 2 ani de intalniri lunare in cadrul Craiova Blog Meet.

Pe bune? Asa de repede a trecut timpul? Nici mie nu-mi vine sa cred, dar nu pot contrazice datele fotografiilor :)
primul Craiova Blog Meet oficial - 9 Feb 2012
Parca mai ieri ne intalneam in formula de 3, cu Blogatu si cu Neydamn cel Cretu :)
Craiova Blog Meet aniversarea de 1 an
In 2012 am fost 8, in 2013 am fost 20, la aniversarea din 2014 sper sa fim si mai multi, mai ales ca avem cateva surprize.

Super-tortul yam-yam facut de mama lu' Geordan nu mai este o surpriza si nici sampania.
tort a la mama lu' Geordan
Dar de data asta nu vom mai sarbatori singuri, noi intre noi, ci alaturi de cativa "bloggeri neolteni", pe care ne vom straduim sa-i oltenizam :)

Anul trecut, la aniversarea din Februarie, am pus la cale lansarea albumului lui Make la Craiova, lucru care s-a intamplat pe 1 Martie, datorita contributiei marca Lucian PR.
Make la Craiova
Chinezu ne-a promis atunci ca daca reusim lansarea cu Make, ne va intoarce o vizita la un Blog Meet. Si uite ca exact acum s-a nimerit.

Oricum, nu cred ca a mai fost prin Craiova din 2012, cand a venit impreuna cu Vlad Dulea.
Chinezu la Craiova
Si pentru ca au trecut 2 ani de-atunci, a mai pus 2 tovarasi blogosferici pe lista, asa ca alaturi de Chinezu si Vlad mai vin Loredana Pricopie si bere Cristian Florea :)

Pe Cristian Florea l-am intalnit offline la Webstock, cu Loredana am mai vorbit online si acum a venit randul unei intalniri blogosferice offline.

Cu cine mai sarbatorim cei 2 anisori?


Intalnirea are loc Duminica, 23 Februarie, ora 19:30, la Club 300.

Spor participator!

Update: Detalii despre intalnirea de Duminica gasiti si la Cretu.

Etichete: , , , ,