Marti - 3 beri negre @ Craiova

Marti - 3 beri negre la Craiova
N-am stat sa le numar, dar au fost ieri. Am revenit in Craiova la tanc pentru o bere blogosferica chinezeasca. N-a fost doar Chinezu, dar am avut dreptate cand am zis ca o sa beau bere cu el :) Vlad Dulea era responsabil cu traseul auto si s-a multumit doar cu ingredientul principal din bere, servit separat ... si fara clatite :)

Cu domnu' cel Chinez ma mai intersectasem prin comentarii si e-mail-uri, dar pe Vlad l-am vazut direct offline :)  A fost un beer-meet super, bere super (Ursus Black - my precious) si o ocazie sa mai schimbam cateva cuvinte.
Asa am descoperit si blogul in-cantator Vlad Dulea. Conform obiceiului blogoltenesc, toti bloggeri pe care-i cunosc offline la blog-beer-meet isi fac loc la mine in blog-roll.

Si ca sa vedeti ca a fost o intalnire serioasa, iata si varianta nerâzânda a imaginii de inceput.
intalnire serioasa
Daca nu i-ati reperat pe cei din imagine, va spun cu gogoloi ca blogosfera si online-ul din Craiova au fost reprezentate cu succesuri de:
Au mai fost cativa viitori reprezentanti 2.0 cat ca demonstreze ca ... tineret de aur blogosfera are ...
tineret de aur blogosfera are
Acum n-o sa va spun chiar tot ce-am discutat, dar am pus de-o linie aeriana complet diferita de tot ce exista pe piata: aero-stop si mers cu nashu' sunt doar doua dintre beneficiile atipice ;) Despre tipele de la bord n-am apucat sa detaliem :)

Update: Cateva imagini de la 克拉约瓦啤酒的 :)

Spor!

Etichete: , ,