A fost 1 Make la Craiova


A fost 1 Make la Craiova
1 Martie, cu M de la Make, ca sa fie clar :)

Am fost aseara la Vertigo  la lansarea albumului folk al maestrului Make.

Inca de la aparitie Make s-a aratat pus pe glume. Cei de la intrarea spuneau celor obisnuiti sa vine la Vertigo ca este concert live, lansare album folk sau alte formulari. Unii ramaneau cu placere, altii cautau alte locuri mai goale :)

Cand a aparut Make la usa, baietii i-au zis:
- Stiti, e concert ...
Make a raspuns simpatic:
- Stiu, eu cant :)

Dupa care a inceput maratonul de salutari. A dat mana pe rand cu toti cei prezenti, ca intre prieteni, apoi s-a asezat in mijlocul blogosferei prezente la lansare.
discutii blogosferice
A mai spus cateva glume cu Lucian (initiatorul acestei ispravi la Craiova) ...
Make si Luci
a acceptat sa fac o poza cu fanii :) ...
poza cu Make
si apoi s-a pus pe treaba.
Make live
A inceput cu un cantec pe versurile unui craiovean



si a incheiat cu imnul Universitatii Craiova.



Ce pot sa spun mai mult. Make are o voce foarte buna si o prezenta scenica luminoasa.

Atmosfera a fost amicala, combinatia chitara-vioara (cu ajutorul lui Alex Nichita) cel putin superba, prietena bloggerilor (berea Staropramen) si-a adus contributia astfel incat am fost incantat ca mi-am adus fetele de 1 Martie la concert.
1 Martie la concert
Iata si condica blogosferei craiovene prezente la acest eveniment
Spor si pe viitor!

Etichete: , , ,