Handbal oltenesc la Baia Mare

Handbal oltenesc la Baia Mare
Pe vremea celei mai frumoase echipe oltenesti din ultima vreme, Oltchim, m-am indragostit de handbalul feminin.

Asa ca am inaugurat Polivalenta de la Craiova chiar cu primul meci de handbal feminin disputat in noua sala.

Mai fusesem la handbal doar cand a venit Oltchimul la Craiova. Am remarcat atunci profesionalismul valcencelor si am regretat limbajul si atitudinea antrenoarei din acea vreme a Craiovei. 

Intre timp a venit o antrenoare de valoare la Craiova, Carmen Amariei. M-am bucurat si la numirea pe banca tehnica, dar mai ales azi cand echipa noastra a jucat de la egal la egal la Baia Mare, cu o echipa ce tocmai a parasit Liga Campionilor.
Carmen Amariei antreneaza SCM Craiova
La fotbalul din campionatul intern nu ma mai uit de mult, dar iata ca la handbal a fost un spectacol pe cinste.

Foarte interesant meciul, cu 2 reprize complet diferite si cu un rezultat corect. Foarte corect si arbitrajul. Comentariul TV a fost singurul care nu s-a ridicat la inaltimea evenimentului si desi nu le-am vanat, ma mai zgarie pe timpan cateva expresii gen "sala aproape arhiplina". Stiu ca este greu de comentat in direct, dar de jucat este si mai greu :)

Revenind la joc, gasiti la DigiSport rezumatul meciului, insa eu am mai gasit ceva :)

Toate cele 3 meciuri evocate au mai avut un factor comun in afara de echipa Craiovei. Prietena mea de pe Facebook, Gabriella Szucs, jucand la Oltchim, Zalau si acum la Baia Mare :)
cu Gabriela Szucs in Polivalenta din Craiova
Azi Gabi ne-a iertat cu un singur gol, spre deosebire de ultima intalnire de la Craiova, cand ne-a dat 4 :)
Gabi Szucs 4 goluri
Si daca anul trecut Gabi a facut diferenta la meciul Craiovei cu Zalaul, acum putem spune ca a facut jumatate de diferenta, deoarece baimarencele au invins cu 2 goluri in plus.

Chiar daca fetele noastre au pierdut azi, se vede un plus de atitudine, de tehnica si de joc colectiv, pentru care trebuie felicitate alaturi de Carmen Amariei.
Hai Craiova!
Spor(t)!

Etichete: ,