Am inaugurat Sala Polivalenta

Sala Polivalenta din Craiova
In sfarsit am ajuns si eu in Sala Polivalenta din Craiova. Daca n-am fost la inaugurarea K1 (pe motiv de botez) si nici ieri la primul meci masculin de echipe - basket (pe motiv de Bucuresti), am zis ca azi la primul meci feminin de echipe (handbal), nu trebuie sa mai ratez ocazia.


Mai ales ca in Sala Polivalenta din Craiova a venit (tot in premiera, bineinteles) si prietena mea de pe Facebook Gabriella Szucs care joaca a cum la HC Zalau.
Gabriella Szucs
Da, a fost meci de handbal intre SCM Craiova si HC Zalau.

Diferenta mare de valoare intre cele doua echipe ... Pe de o parte alb-albastrele mai micute si fara experienta deosebita, de cealalta parte HC Zalaufinalista Cupei EHF de anul trecut. Sa nu mai spun ca Zalaul are  jucatoare bine cladite, 2 jucatoare de nationala si foste componente la Oltchim Rm Valcea (Vali Bese si Gabi Szucs) si pe banca tehnica pe actualul antrenor al nationalei Romaniei la handbal.

Si totusi s-a jucat de la egal la egal in multe momente. Probabil ajutate si de sala arhiplina alb-albastrele au reusit sa conduca pana la pauza.
SCM Craiova a condus pana la pauza
Dar dupa pauza tocmai prietena mea Gabi Szucs s-a "suparat" si in 8 minute daduse 3 goluri, dupa ce in prima repriza reusise unul singur.
HC Zalau preia conducerea
Valoarea si experienta au facut diferenta. A mai dat Gabi Szucs cateva pase decisive, a mai si marcat, apoi a mai marcat de cateva ori si Vali Bese si ... asta a fost. 

A invins Zalaul la diferenta de 4 goluri. Nu se mai pune ca jucatoarele noastre au dat de 3 ori consecutiv in bara si nici ca portarita Craiovei a aparat cateva lovituri de la 7 metri.

Si cum sa te superi pe Gabriella Szucs cand la final a facut poze cu toti fanii :)
Gabriella Szucs
Oricum handbalul este un sport deosebit, dupa inclestarea din teren la final jucatoarele s-au felicitat si s-au imbratisat iar publicul a aplaudat ambele echipe.
final de meci
A fost inca un moment aniversar, o jucatoare de la SCM Craiova sarbatorindu-si ziua de nastere chiar pe teren. 
La Multi Ani Daniela Babeanu!
La Multi Ani Daniela Babeanu!

Va las cu mai multe imagini de la meci.

Spor(t)!

Etichete: , ,