Draga Super Mos Craciun,


Draga Super Mos Craciun,
Ma bucur sa ne reintalnim si sa-ti spun ca ma gasesti multumit la finalul unui an Super, chiar daca a stat sub domnia numarului 13.

Anul acesta am fost baiat cuminte, mi-am facut temele si n-am facut prostii :)

Stiu ca nu mai sunt la varsta copilariei, dar in 2013 m-am indragostit in semestrul I si am redevenit copil in semestrul II de scoala super-blogosferica. 
Cu bucurie iti spun aceste lucruri!

Sunt si mai bucuros sa-ti spun ca n-am restante sau penalizari blogosferice. 

In semestrul I din primavara am fost in primii 20, iar in toamna am media 92,42 dupa cele 21 de evaluari de pana acum. 

Sunt convins ca voi fi printre premianti. Ce spui Mosule, esti mandru de mine?

Ca un Super Mos Craciun ce esti, mi-ai trimis cadouri si-n primavara, asa ca prin notele obtinute am vrut sa-ti multumesc in avans.

In afara orelor de blogosfera am incercat sa imprim un ton optimist discutiilor la care am participat sau sa-i incurajez pe cei dezamagiti. Sper din nou ca esti mandru de mine!

Draga mosule, stiu ca in 2013 ai super-puteri magice, astfel incat iti incredintez dorinta mea cea mai puternica.

Anul acesta vreau sa primesc cadourile mai devreme, iar magia sarbatorilor de Craciun sa se instaleze incepand cu data de 7 Decembrie. Vreau sa colindam pana la Straja si sa simtim Craciunul in suflete, un pic mai devreme. 

Pe 7 Decembrie vreau globuri, bloguri, super-bloggeri si super-bulgari de zapada. Vreau zambete si suflete multumite. Vreau bucurie generalizata!

Sper ca nu este prea mult ceea ce-ti cer.  Dar vreau sa-ti mai spun ca incep sa te inteleg din ce in ce mai mult.

Am invatat din generozitatea ta si mi-am surprins cititorii cu cadouri de Craciun, anticipate.

Si de colegii SuperBloggeri am avut grija, astfel incat sa primeasca cadouri surpriza la sfarsit de an.

Nu mai este un secret ca anul acesta sunt pentru prima data Secret Santa,  asa ca-ti inteleg sentimentul de implinire, atunci cand indeplinesti dorintele noastre si vezi chipuri multumite.

Ma simt si eu Mos Craciun, dar si spiridus in acelasi timp. Simt ca pot incalzi o noapte geroasa cu un zambet sincer, ca pot insenina o privire cu un gest frumos. Ma simt deja cuprins de bucuria sarbatorilor.

Simt deja Craciunul in cele mai frumoase povestiri si chiar daca povestile mele nu seamana cu cele ale unor scriitori celebri precum Charles Dickens, Oscar Wilde sau Mark Twain, m-am straduit sa se simta in ele magia Craciunului.

Nu vreau sa uit ceva... Tu ce mai faci Mosule? Esti bine?

Sper sa fii cel putin in aceeasi forma ca mine. Si sper sa fii mandru de noi, cei care ne straduim sa fim mai buni in fiecare an.

Spor magic tuturor!
Nemira - placerea lecturii
Particip cu acest articol la SuperBlog 2013.

Etichete: , , ,