Si tu poti fi Mos Craciun...

Si tu poti fi Mos Craciun...
Chiar si eu :) Si chiar online :))

Auzisem despre Secret Santa de la sotia mea, deoarece la ei la job obisnuiesc sa-si faca mici cadouri in acest fel.

Dar nu ma gandisem ca si eu voi fi Secret Santa pentru cineva si in niciun caz nu m-as fi gandit ca voi fi Online Secret Santa, iar destinatarul cadoului va fi din blogosfera.

Dar cand este sa se alinieze toate planetele, sa nu te mai miri de nimic :) Nici macar de faptul ca in 2013 cadourile de Craciun sosesc mai devreme, de la cine nu te-astepti :)

alegria - Craciun fara secrete
Rolul meu de Mos Craciun sub acoperire coincide cu lansarea revistei de Craciun.

O revista in care bloggerii si nu numai ne dezvaluie secretele Craciunului. Iar noi avem ocazia sa fim Online Secret Santa pentru un blogger sau o bloggerita.

Norocul cu nume de Random a facut ca destinatarul cadoului secret sa fie o bloggerita. 
Dezvalui si cadoul, o cutie de bijuterii, cu fundita.
cutie de bijuterii, cu fundita
M-am gandit sa asortez cadoul cu blogul destinatarei. Si chiar daca la inceput as fi vrut sa fie ceva in culoarea de fond si de titluri, pana la urma am ales o culoare care se gasea in ultimul ei articol, atunci cand am ales cadoul: roz.

Sper sa-i placa si sa se bucure de cadoul primit.

Nu uitati: Mos Craciun exista, iar magia sarbatorilor o poti dezlantui chiar tu.

Spor tuturor la primit/facut cadouri neasteptate!

Etichete: , ,