Castigatoare concurs fulger

Castigatoare concurs fulger

In primul rand multumesc pentru participarea la concurs

A fost o premiera pentru mine sa gazduiesc un concurs cu bijuterii, desi alte concursuri cu premii in excursii sau invitatii la diverse evenimente am mai avut.

Asa cum banuiam, targetul au fost cititoarele. Nu banuiam insa ca va fi atat de greu de jurizat :)

Cu Alina a fost usor, deoarece nedezvaluindu-ne motivatia, a iesit pe locul III.

Intre motivatiile lasate de Debrahlory si Andreea, foarte greu de ales. Ambele motivatii sunt la fel de convingatoare (cel putin pentru mine ca barbat, care nu se pricepe foarte bine la bijuterii).

In opinia mea sunteti castigatoare amandoua, dar pana la urma fiind un singur voucher a trebuit sa ma decid cumva. Acum am inteles ce greu trebuie sa va fie voua cand alegeti intre doua bijuterii :)

Pana la urma am decis ca de data aceasta sa premiez cititorul simplu, Debrahlory.
Pentru bloggerita Andreea, care are mai multe sanse de a castiga astfel de bijuterii cu ajutorul blogului, am un premiu de consolare, care fiind premiu surpriza va fi dezvaluit pe 7 Decembrie.

Felicitari Debrahlory! 
Sper ca prin castigarea aceastui voucher de la LuxuryGifts.ro sa prinzi pofta de blogareala. Si de ce nu, sa-ti faci si tu un blog. Revin cu noutati cand primesc voucherul.

Spor!

Etichete: