Barcelona - berea catalana


Barcelona - berea catalana
Ca tot zisei de pizza (si-am promis ca scriu si despre berea catalana), merge la fix un articol, mai ales ca suntem deja in weekend.

Daca de bucataria catalana am fost super-incantat, berea nu mi s-a parut nici prea-prea, nici foarte-foarte.

Am incercat mai ales sortimentele catalane. Stiam despre Estrella Damm ca este sponsor al FC Barcelona.

Despre San Miguel nu stiu de unde, dar mai auzisem. Nu m-au impresionat foarte tare, dar bineinteles ca e chestie de gust.

O bere pe gustul meu a fost insa Voll Damm - Doble Malta. Asta da bere!

Voll Damm - Doble Malta
Am mai baut si alte sortimente de bere catalana si daca n-ar fi fost Voll-Damm as fi glumit spunand ca berea cea mai buna pe care am baut-o la Barcelona a fost cea din avion (nemteasca, pentru ca am mers cu Lufthansa :)
bere nemteasca
Fiind vorba de gusturi, este posibil ca voi sa aveti alte preferinte, asa ca va las cu imaginile tuturor berilor pe care le-am gustat la Barcelona si astept feed-back :)

Hai noroc!

Etichete: ,