Barcelona - bucataria catalana

Barcelona - bucataria catalana
Daca ieri vorbeam despre meniul zilelor de miercuri fara carne, recunosc cinstit ca la Barcelona nu m-am tinut de acest obicei si am mancat de toate, bucurandu-ma de bunatatile catalane.

Nu spun ca n-am avut si mese fara carne (mi-am facut dimineata "omleta catalana"),
omleta "Clompi"
in sensul ca am facut omleta "Clompi" cu ingrediente catalane luate din La Boqueria.

Insa de cate ori am mancat la restaurant, am incercat si feluri cu carne si fara carne.

paella cu fructe de mare
Mi-a placut mult paella, mai ales cea cu fructe de mare (mai poate fi si combinata, fructe de mare si pui).

Bune si tapasurile, cele mai bune pe care le-am mancat fiind la Celler de Tapas, restaurant-vinateria,
Celler de Tapas, restaurant-vinateria
de unde aveti mai multe imagini culinare.

Bineinteles ca n-am ratat Sangria
Sangria
si nici berea catalana (revin intr-un articol separat cu berea).

Cu o parere buna am ramas si despre inghetata de la Barcelona.
inghetata de la Barcelona
Pofta buna la Barcelona!

Etichete: , , ,