La mia Pizza din Napoli

pizza Di Napoli
Uite un concurs blogosferic pe gustul meu. Adica eu spun pe blog ce fel de pizza vreau sa gust, o primesc gratuit de la Pizza di Napoli, apoi scriu in al doilea articol cum mi s-a parut.

Iar daca articolul meu este pe gustul lor, mai primesc inca o pizza-party de 1 Mai. 
Asa mai da!

Pana una alta mi se pare un concurs la fix, iar pana cand primesc pizza am sa va spun cateva impresii despre site-ul Pizza din Napoli.

Foarte pe gustul meu si site-ul. In primul rand imi place ca poti comanda online, dar si faptul ca ai la dispozitie pentru comenzi telefonice si numere de fix (Romtelecom, Digi) si numere din toate retelele mobile (Vodafone, Orange, Cosmote). Inca o data, asa da!

Iar imi place ca au program de comenzi OK: 10:00 - 00:00 (o mica greseala de scriere pe site, este scris 0:00).

Dar cel mai mult imi place sa citesc pe site istoria pizzei si informatii despre ingredientele traditionale folosite la preparare. Plecand de la aceste informatii si de la posibilitatea de a-mi comanda "la mia pizza", am ales si pizza pentru testare.

In primul rand pentru ca ingredientele traditionale ale pizzei sunt branza si rosiile si in al doilea rand pentru ca din punct de vedere nutritional nu prea e bine sa amesteci in aceeasi mancare si carne si branza si paine, pizza pe care o voi alege va fi... Pizza Speciale.

La mia pizza Speciale o voi "imagina" plecand de la Quatro Formaggi, care are deja ingredientele de la mama pizzei, de-acasa de la Napoli, (sos rosii, mozzarella - inventata tot la Napoli, emmentaler, gorgonzola, brie, parmezan), la care voi adauga busuioc (in amintirea pizzei creata in culorile steagului Italiei) si ceapa (deoarece mie imi place foarte mult ceapa in compania branzei si a unui blat de pizza).

mia pizza din Napoli
Acesta fiind "la mia pizza din Napoli" pe care o voi testa, inchei cu o mica sugestie pentru imbunatatirea site-ului, in sensul pastrarii uniformitatii.
Intr-o rubrica Pizza Speciale are 600 de grame si pretul de 17 lei, iar in alta rubrica Pizza Speciale are 500 - 650 grame si pretul de 18 lei.

Indiferent care este informatia corecta, astept cu nerabdare sa vad cum va arata pizza mea speciala si sa va impartasesc impresiile. Si bineinteles sa vad daca "la mia pizza" a facut impresie buna pentru 1 Mai :)

Spor castigator!

Etichete: , , ,