Romania la CM de Tineret din Rusia

Romania la CM de Tineret din Rusia
Cand am scris despre viitorul de aur al handbalului romanesc am inceput cu generatia U18 care a castigat aurul la Campionatul Mondial din Macedonia.

Spuneam ca generatia U18 din 2014 este actuala nationala U20 care joaca la Campionatul Mondial de Tineret din Rusia.

Cum joaca Romania U20 in Rusia


N-am insistat mai mult in articolul trecut pentru ca vedetele zilei erau nationalele universitare medaliate cu aur si argint iar fetele de la U20 intalneau selectionate mai slab clasate in primele meciuri. Dar hai sa facem o trecere in revista a grupei C in care a fost Romania.
Romania 38 - Egipt 15
In articolul trecut le remarcam pe Cristina Laslo si Bianca Bazaliu printre jucatoarele care au confirmat in campionat. Din pacate Bianca Bazaliu s-a accidentat inainte de turneu. Din fericire pentru Romania, Yuliya Dumanska a primit pasaport romanesc si a debutat cum nu se poate mai bine in poarta nationalei de tineret a Romaniei.

Cristina Laslo si Yuliya Dumanska


Am punctat doar statisticile celor 2 jucatoare, capitanul Cristina Laslo si portarita Yuliya Dumanska, pentru ca mi s-au parut decisive pana acum. Evident ca merita felicitata toata echipa condusa de Ion Craciun si Cristian Preda dar am scos in evidenta punctele tari in atac si-n aparare. Din pacate statistica mea nu cuprinde pasele decisive date de Cristina sau lansarile pe contra-atac reusite de Yuliya dar trebuie spus ca m-au uns pe suflet la fiecare meci.

Pe Cristina Laslo am vazut si-n campionatul intern si chiar daca este o jucatoare foarte tanara, este deja un lider in echipa Clujului. Pe Yuliya Dumanska o sa am ocazia s-o vad mai des pentru ca a semnat cu SCM Craiova si va apara poarta oltencelor alaturi de Mirela Pasca.

Romania U20 a castigat grupa C


Cu o medie de peste 30 de goluri pe meci si cu o eficacitate in poarta in jur de 50% Romania a castigat grupa C de calificare si va juca in continuare cu Japonia, clasata pe locul 3 in grupa ei.

Meciul Romania - Japonia este azi, Luni 11 Iulie, de la ora 20:45 si poate fi vizionat live. Sa le uram bafta fetelor noastre, sa speram ca merge stream-ul si ca vom aplauda inca o victorie superba.

Hai Cristina! Hai Yuliya! Hai Romania!

Etichete: , , , , ,