Austria la Europa Season in Craiova

Austria la Europa Season in Craiova
Va spuneam ca Europa Season incepe cu Austria. Am fost la concertl simfonic care a punctat finalul primei din cele 28 de saptamani de Europa Season. 

Evenimentul a inceput cu mesajul Ambasadei Austriei, apoi dirijorul austriac Michael Zlabinger si-a facut aparitia in aplauzele spectatorilor.
Michael Zlabinger
Concertul a debutat cu o prima auditie, Gottfried von Einem: ”Fraktale”, concerto philharmonico für großes Orchester.



A urmat Concertul în Re major pentru violoncel şi orchestră, Hob.VIIb:2, de Joseph Haydn,



violoncelul fiind manuit cu maiestrie de austriacul de Stefan Jess-Kropfitsch.

Stefan Jess-Kropfitsch la violoncel




In pauza am admirat expozitia Austriei din foaierul Filarmonicii Oltenia, colegele noastre bloggerite promovand expozitia cu ajutorul zambetelor :)
Expozitia austriaca
In partea a doua am urmarit Johannes Brahms - Simfonia a IV-a în Mi minor, op. 98.



concertul fiind apreciat si aplaudat la unison.
aplauze de final la Europa Season
Am facut o poza de grup blogosferic la panoul de onoare,
poza de grup blogosferic
dar mai multe imagini de la Europa Season gasiti pe Facebook.

Spor cultural!

Etichete: , , , , , ,