Crasov sau Braiova Blog Meet?


Crasov sau Braiova Blog Meet?
Sursa foto
Asta-i o intrebare, dar nu cea mai mare :) Azi ajung la Brasov inarmat cu un voucher de la Vacante Speciale pe care l-am castigat la SuperBlog. Intrebarea este cu cine ma vad dintre brasoveni, dar nu numai. Am batut niste apropo-uri si spre Sibiu, i-am batut la cap si pe colegii din Craiova, probabil ca si alti bloggeri vor fugi de canicula la munte, asa ca mai fac o strigare in Vinerea mare (de la munte).

Sambata 11 Iulie avem mare blog meet mare, la munte. Cine-i in zona e rugat sa bifeze evenimentul FB online si blog meet-ul offline. Cum sta bine unor bloggeri, ne vom intalni la Tipografia.

Nu editam carti, nici macar comentarii, doar citim niste bere la Tipografia de pe Str. Postăvarului Nr.1 (colț cu Str. Diaconu Coresi), de la ora 13:00. Vor fi acolo brasoveni, craioveni si sper ca si reprezentanti din alte zone blogosfolclorice :)

Spor participator!

P.S.
Ce obiective imi recomandati in Brasov pentru Vineri, Sambata si Duminica? Si ce taxiuri de luat de la gara :)

Bistro de l'Arte
Sursa foto
Un obiectiv il am deja fixat, Bistro de l'Arte, pentru ca mi-a facut pofta Oana Coanta la Food Bloggers.

Etichete: , ,