Mai da-te-n sensibilitatea mea!


Mai da-te-n sensibilitatea mea!
© Photomak | Dreamstime.com - Shaving Young Man Photo
Stiti deja, cand am o intalnire importanta, ma pregatesc din timp. Asa s-a intamplat si acum, cand mergeam la o intalnire mai speciala. Cum persoana respectiva venea special din Bucuresti la Craiova, am zis ca la o astfel de intalnire trebuie sa ma prezint impecabil.

Zis si facut, ma tunsesem deja, m-am barbierit de dimineata si, ras-frezat, eram pregatit pentru ora 16:30, imediat dupa ce terminam treaba la serviciu.

Dar... cum se mai intampla si lucruri neprevazute, pe la 10:00 am aflat prin telefon ca sosirea in Craiova va fi abia spre ora 23:00 si intalnirea se amana pentru a doua zi, tot la 16:30.

Cu ziua si ora n-aveam nicio problema, dar ce te faci cu sensibilitatea mea? Barba imi creste destul de repede, dar nu suficient incat sa ma barbieresc zilnic. Asa ca ma barbieresc la 2 zile, ca sa nu ma irit. Chestiunea sensibila venea din faptul ca barbierindu-ma de dimineata, in ziua respectiva la ora 16:30 eram "boboc", dar a doua zi la 16:30 bobocul devenea un pic cam paros. Iar a doua zi de dimineata, cand as fi putut sa ma barbieresc din nou, barba era de "bobocel iritabil".

In astfel de cazuri sunt erau 2 solutii. Ori ma duc asa, cu riscul de a avea o imagine neglijenta, ori ma "rascai" iar de dimineata pe o barba insuficient crescuta si sper sa-mi "treaca" fata iritata, pana la ora 16:30.

Nu eram decis si-am zis ca a doua zi de dimineata voi lua o hotarare in functie de fata. Fata pe care mi-o vad in oglinda :)

Probabil ca am adormit cu acest gand, pentru ca toata noaptea am visat ca ma barbieream. Ba ca nu-mi crescuse barba deloc si eram incantat, ba ca nu mai mergea aparatul de ras si eram groaznic de iritat, ba ca-mi crescuse ditamai barba si ma bucuram ca am material suficient incat sa merite o noua repriza de barbierit, fara a-mi supara tenul sensibil.

N-am apucat sa ma bucur (in somn), cand o alta varianta si-a facut loc in visul meu. As fi avut ce barbieri, chiar prea mult, dar dimineata n-a sunat ceasul la timp si-am plecat in halul asta la job.
Ooops, m-am trezit brusc. Trecusera doar 3 ore de "somn" iar eu eram deja obosit de la atata barbierit. M-am uitat in oglinda, dar nu se schimbase nimic semnificativ la fata mea :)

- Mah, da' tu n-ai somn? mi-am zis in barba si-am sperat sa am parte de vise mai frumoase.

Ei, asa mai merge. Se facea ca eram proaspat barbierit iar fata mea nu era deloc iritata, desi ma barbierisem doua zile la rand. Mai sa fie, cum se poate o asemenea minunatie? Radiam de fericire, imi priveam fata neteda si cantam:

melodie de bucurie la baie
©  | Dreamstime.com
Daca ma voi irita,
Mai da-te-n sensibilitatea mea,
Stiu ca ma voi calma,
Mai da-te-n sensibilitatea mea.
Eu nu ma pot enerva,
Ca stiu cum e fata mea,
Asa c-am gasit ceva
Pentru sensibilitatea mea,
Ma dau cu H3 Derma, 

Plus ca arata mai proaspata fata mea!

M-am trezit zambind si mormaind melodia din vis. Oare care sa fie semnificatia visului si a versurilor?

Formula magica, in stare sa ma faca sa radiez si sa cant ca prin Farmec, era o solutie profesionista de la Gerovital Doctor in Frumusete, numita chiar Gerovital H3 Derma +.
H3 Derma Plus - crema dermatoreparatoare
Imi venea sa ma pup vazandu-ma proaspat barbierit si neiritat, mai ales ca aceasta crema se poate aplica si pe buze :) Nu stiu care dintre ingredientele cu nume greu de pronuntat a redus iritatia, ceea ce stiu este ca efectul sinergic al ingredientelor si-a facut treaba, iar eu am plecat la treaba ingrijit si relaxat.

Acum stiti si voi. In loc sa va duceti la farmacie si sa cereti "ceva dă  ten sensibil", va dati cunoscatori si cereti din prima Gerovital H3 Derma +, crema dermoreparatoare de la firma care a realizat prima gamă anti-age din lume. Scapati de iritatii si cresteti si-n ochii (frumosi ai) farmacistei, cand vede ce produse dermatocosmetice si ce cuvinte folositi.

Spor folositor!

Etichete: , , ,