Jurnalul unui vanator fermecator


Jurnalul unui vanator fermecator
© Andrewgenn | Dreamstime.com - Loud Photo
Vanezi, nu vanezi, vremea caprioarelor trece-n zbor... asa zice o vorba din popor, bine imprimata si pe neuroni si pe tricou :)

N-am sa ma pierd in hatisul povestilor vanatoresti, ci te invit... jurnalul unui vanator fermecator sa-l rasfoiesti.

Vineri, 26 Septembrie, la 03:30 eram in picioare, pentru ca, nu-i asa, cine se scoala de dimineata, are mereu prada in fata :) Plecam spre Bucuresti, la Conferinta Nationala a Vanatorilor si Caprioarelor, pe scurt Webstock 2014.

Am fost printre primii care au primit cartusele fermecate si costumatia de vanator increzator. Multumesc, chiar am poftit la tricoul de vanator, de cand l-am vazut pe Facebook.
tricou de vanator
Cu pofta de vanatoare, m-am invartit printre vreo 700 de vanatori si caprioare. Am ascultat sfaturi de la tragatori cu rezultate si de la caprioare greu incercate, iar ziua inceputa dis-de-dimineata s-a terminat tarziu in noapte. De fapt, era din nou dimineata...

Sambata, 27 Septembrie, la ora 01:00 m-am retras din jungla urbana. Constient ca a fost o incercare obositoare, am apelat la arsenalul din dotare.

La calibrul meu de 4.4 ma bazez pe experienta, stiind ca nicio caprioara nu si-ar dori sa fie ochita de un vanator obosit. Dupa un dus relaxant, mi-am hidratat zona din jurul ochilor, dar nu cu H2O, ci cu H3Mg.

Hei, nu cautati dupa 3 atomi de Hidrogen si 1 atom de Magneziu. Nici dupa masa molara 27.32882 ± 0.00081 g/mol
Nu este chimie, ci alchimie: gama H3 Men Gerovital - crema antirid datatoare de farmec.
H3 Men Gerovital - crema antirid
Un somn odihnitor si eram deja pe drumul de intoarcere, gata de vanatoare si pentru ce-mi va mai scoate norocu-n cale. Dar pana la noroc si vanatoare,  fata subtire cu H3Mg se mentine, asa ca am aplicat formula magica si Sambata seara.

Duminca, 28 Septembrie, am mai ochit de dimineata un H3Mg pe fata curata si am inceput pregatirile.

Am momit vanatul cu mesaje pe Facebook si postari pe blog, astfel incat sa ma asigur ca spre seara va fi la locul stabilit, pentru o intalnire mortala (ca sa-l parafrazez pe Nicolae Labis :)

Când va scapata soarele, 
Când va licari luna,
Vor intra in cadru caprioarele,
Numai una si una...

Si exact asa a fost :) Daca n-ai ghicit, am (sur)prins caprioarele la Craiova Blog Meet. Dar sa nu anticipam...

Vanatoarea urbana are regulile ei nescrise, astfel incat daca vii nepregatit, te intorci cu mana goala. Noroc ca mai aveam la indemana inca un cartus fermecator. Spuma de ras din gama Gerovital H3 Men mi-a redat infatisarea umana si o fata catifelata si relaxata.
gama Gerovital H3 Men
Odihnit, increzator in fortele proprii si-n munitia din dotare, am plecat linistit la vanatoare. Adica la Blog Meet, unde am fost singurul purtator de tricou de vanator. Un detaliu suficient incat sa atraga privirea si interesul caprioarelor. Am alimentat curiozitatea cu cateva explicatii sumare si am asteptat.

Nu alerg eu dupa caprioare, ci astept ca ele sa-si indrepte privirea spre mine.

hopa, caprioara ma priveste
© Balaikin | Dreamstime.com - Fallow Deer Photo
Primul pas fiind facut, au intrat in joc ingredientele (gero)vitale. Prima caprioara s-a apropiat, o aveam in vizor si eram deja cu degetul pe tragaci ... BANG! Lovitura reusita!

N-am apucat sa ma bucur de succes, cand inca o caprioara apare in cadru. Din nou... BANG! Si asta a fost.

punct ochit, punct lovit
© 36clicks | Dreamstime.com - Roe Deer In Crosshairs Photo
A fost punct ochit, punct lovit. Doua cartuse am capatat, doua caprioare am capturat. 

doua cartuse, doua caprioare
© Snr | Dreamstime.com - Cartridge For Hunting Rifle Photo
Nu vreau sa par lipsit de modestie, dar "capturile mele" sunt dovada ca ingredientele Gerovital H3 Men sunt perfecte pentru toate tipurile de ten.

caprioara bruneta
Prima captura
caprioara balaie
A doua captura
Ingredientele ca ingredientele, dar odata caprioara prinsa, nu trebuie sa-ti scape cumva. Mie-mi plac blondele, asa ca tin bine de ele :) Asculta ce-ti spune un vanator cu experienta, le-ai prins, nu le mai dai drumul. Iar daca vrei sa le faci curte, cel mai bine incepi cu un gardulet :).

Fiind un vanator sportiv, am inceput cu garduletul de la bowling, spre incantarea caprioarei si spre surprinderea si admiratia celor din jur. Dar nu numai, pentru ca jurnalul nu se incheie aici, ci se transforma in... telejurnal :)
cand faci curte caprioarei, incepi cu un gardulet
Luni 29 Septembrie, imaginile de pe Facebook si articolul de pe blog au facut inconjurul retelelor sociale. Toti vanatori erau invidiosi pentru procentajul meu de 100%, asa ca m-am vazut asaltat cu intrebari iscoditoare de la televiziunile locale.
explicatii la TV
Motto-ul blogului meu fiind "Informatia impartasita este remediul  natural contra ignorantei", am dezvaluit ingredientele succesului vanatoresc.

Unii au fost incantati, altii au dat din cap in semn de neincredere, dar au fost si cativa care ar fi vrut mai mult. Mai mult de 100%? Nu, mai multe caprioare :)

Dupa cum ziceam, la mine a fost punct ochit, punct lovit, doua gloante si doua capturi. Vrei sa fie TOATE caprioarele moarte dupa tine? Atunci sa faci bine, sa ai rabdare si sa folosesti TOT arsenalul din dotare.
arsenalul Gerovital H3 Men
Atentie insa, nu esti singurul vanator! La randul lor caprioarele vaneaza orice greseala. In concluzie, trebuie sa te bazezi pe munitie de calitate si pe rezultate verificate, daca nu vrei sa devii pe neasteptate... din vanator, vanat in miez de noapte.

caprioarele vaneaza orice greseala
© Artsee | Dreamstime.com - Girl With A Shotgun In A Forest In Nature. Photo
Si-am incalecat pe pusca mea, Si-am inchis jurnalul asa:

Vanezi, nu vanezi, vremea caprioarelor trece... dar macar sa vanezi cu stil!

Spor fermecator!

P.S.
Poate va intereseaza si versiunea caprioarei :)

Particip cu acest articol la SuperBlog 2014.

Etichete: , , , ,