11 speakeri, 11 experiente, 11 cuvinte

11 speakeri, 11 experiente, 11 cuvinte
Asa cum va anuntam, am fost aseara la 11even Experiences Craiova.

Au fost 11 speakeri, implicati in antreprenoriat sau/si voluntariat, care au abordat in 11 minute (fiecare), una dintre cele doua teme: Humanizing Work si Bringing Joy in Life.
Cristi Spulbar
De la Cristi Spulbar - profesor universitar si consultant financiar - am invatat despre influenta benefica a limbajului pozitiv asupra performantei si a sanatatii interioare. In spiritul 11even, am retinut si 11 cuvinte deosebite:
11 cuvinte

Catalin Zamfir
Pe Catalin Zamfir - Administrator Cornul Abundentei - il cunosc de mai multa vreme si-i stiam inceputurile in antreprenoriat, dar de data asta a detaliat povestea indemanandu-i pe tinerii din sala sa-si scrie visul pe hartie si sa-l realizeze.

Radu Limpede - consultant si antreprenor - ne-a vorbit despre inceputurile JCI in Romania, despre antreprenoriatul social si ne-a indemnat ca pe langa viata profesionala sa avem si o activitate de voluntariat.
Radu Limpede
Mircea Ungureanu - antreprenor - ne-a povestit despre experientele care l-au format pentru antreprenoriat.
Mircea Ungureanu

De la Cristian Nicolae - antreprenor si trainer am retinut un sfat valoros. Indiferent de domeniu si de activitate, sa crestem in fiecare luna cu 1%. Pare putin, dar o crestere de 12% pe an nu e de neglijat dupa 5 ani :)
Cristian Nicolae
De la Adi Gavrila - General Manager Centrul de Mediere Craiova - am retinut doua idei.
Prima ar fi aceea ca avem puterea de a lua deciziile pentru noi. A doua idee a fost ca orice proces evolutiv (vezi internetul) aduce si unul involutiv (vezi sedentarismul).
Adi Gavrila
In pauza am socializat cu cativa cunoscuti, am mai recunoscut cateva cunostinte mai vechi si am facut cunostinta cu Adi Gavrila, cu care pana atunci vorbisem doar la telefon.

Partea a doua a evenimentului a inceput cu un micro-recital de chitara si muzica usoara marca Eduard Cotoara.
micro-recital de chitara
Liviu Ionescu - Etolog / Lector in etologie canina - ne-a vorbit despre voluntarii VIP. V = Viziune, I = Implicare/Invatare, P = Perseverenta.
Liviu Ionescu
Adina Marina Calafeteanu - Presedintele Centrului pentru Dezvoltare Comunitara Durabila - ne-a spus ca pentru a genera fericire in jur nu-ti trebuie capital, dar iti trebuie pasiune si o echipa/familie care sa te sustina.
Adina Marina Calafeteanu
Pe David Mitran - tanar antreprenor, trainer, blogger si fundriser - il stiam din blogosfera, asa ca povestea lui o redau printr-un link :)
David Mitran
Pe doamna Sovoiu Virginia am intalnit-o la actiunile Salvati Rosia Montana din Craiova, iar aseara am reintalnit-o in calitate de Presedinte Crucea Rosie Romana - filiala Craiova.
Sovoiu Virginia
Ne-a povestit despre Batalia de la Solferino si despre infiintarea organizatiei, apoi despre activitatile organizatiei de la Craiova.
Petrica Mitu Stoian
Petrica Mitu Stoian - interpret de muzica polulara - ne-a povestit despre felul in care a ajuns sa duca mai departe traditiile populare si despre mediocritatea din mass-media.

Am avut multe de invatat din experienta fiecarui speaker, dar si din raspunsurile de la sesiunea de intrebari.
Iulian Tanase
La final, Iulian Tanase, presedinte JCI Craiova, a vorbit despre organizatie si despre organizarea primei editii a 11even Experiences la Craiova.

Spor in continuare!

Etichete: , ,