11even Experiences Craiova - 14 Mai


11even Experiences Craiova - 14 Mai
Ma bucur sa vad in Craiova, tot mai des, evenimente dedicate tinerilor si viitorilor antreprenori. In cadrul acestor intalniri poti invata din experienta invitatilor, poti pune intrebari sau poti interactiona cu alti tineri interesati sa se dezvolte.

Am fost si eu organizator la Craiova2Online, iar la alte intalniri am fost participant si le-am mediatizat, de exemplu Social Media for Students Craiova.

Vor fi si evenimente la care voi fi speaker, dar pana atunci sa spun ca, la 11even Experiences Craiova, unul dintre speakerii tineri este David Mitran, alaturi de care am organizat, impreuna cu Asociatia Evolve, Conferinta Craiova2Online.

De ce e bine sa mergeti la 11even Experiences Craiova puteti sa aflati de aici.

De la mine aflati ca, prin intermediul lui David, pun la bataie pe blog 3 invitatii la evenimentul de Miercuri.

Asa ca daca inca nu v-ati luat bilete, va invit sa-mi spuneti intr-un comentariu la acest articol de pe blog, ce asteptari aveti voi de la 11even Experiences Craiova.

Primele 3 comentarii la subiect va aduc 3 invitatii la eveniment!

Spor castigator!

Etichete: , , ,