Vocea bloggerilor la "Vocile Olteniei"

Vocile bloggerilor la Vocile Olteniei
Ieri am participat la emisiunea Vocile Olteniei la Digi 24 Craiova, unde am fost una dintre vocile blogosferei craiovene.

Cand am actualizat lista bloggerilor craioveni nu stiam ca voi participa la emisiune, dar s-a potrivit foarte bine.

A fost o discutie mai larga despre online, nu neaparat despre bloguri, desi atat Mihai Firica, realizatorul emisiunii, cat si colegul meu de dezbatere, Mircea Serbanescu, sunt la randul lor posesori de blog. 

Am mai participat mai demult la emisiuni de la televiziunile locale, dar ieri a fost prima data cand am fost la Digi 24 Craiova si mai ales, prima data in calitate de blogger.
Daniel Botea - blogger
Nu ne-am facut reclama la bloguri :) ci am incercam sa facem cunoscute cateva idei din lumea online si a blogosferei.

Ce-a iesit, puteti urmari aici.

Spor la feed-back :)

P.S. Eu sunt primul carcotas si am observat ca in loc sa spun "in Craiova si alte orase din Romania" am spus "in mai multe orase din Craiova", referitor la cursurile OMA Google. Deci nu astfel de feed-back astept :))

Etichete: , , ,