Blogosfera craioveana in 2014...


Blogosfera craioveana in 2014...
... si nu numai.

Am evitat in titlu cuvantul recensamant, pentru ca nu-mi place cum suna. Am folosit insa ca sursa recensamantul blogosferic Craiova.ro din 2012.

Dupa verificarea acestei liste am mai adaugat bloggerii pe care i-am intalnit offline la Blog Meet-urile craiovene si in alte ocazii sau pe cei intalniti doar online.

M-am gandit actualizez lista bloggerilor craioveni deoarece in Februarie 2014 aniversam 2 ani de cand (o parte din) blogosfera locala se intalneste in fiecare luna in cadrul Sport Meet si Blog Meet Craiova.

Din recensamantul 2012 am pastrat doar blogurile active (pe care s-a scris in ultimele 3 luni) dar si cateva site-uri, nu neaparat bloguri.
Am sa-i invit sa vina (daca vor) la intalnirile din 2014, alaturi de bloggeri care au fost deja la Craiova Blog Meet sau la alte intalniri offline:
La Blog Meet-uri n-au fost numai posesori de bloguri ci si administratori de site-uri, oameni care au treaba cu online-ul sau pur si simplu prieteni ai acestora.

In afara de cele doua surse (recensamantul online 2012 si evenimentele offline), prin peregrinarile mele blogosferice sau offline am mai dat de cateva bloguri/site-uri:
In total 39 de link-uri craiovene, ca sa fac legatura si cu imaginea de la inceput. Daca am uitat pe cineva, imi cer scuze anticipat. Sunt sigur ca mai exista si alti bloggeri/onlineri in Craiova si pentru ca as vrea sa ne intalnim cu cat mai multi, va rog sa contribuiti la actualizarea listei pentru a contura o comunitate online in Craiova.

Dar pentru ca am vorbit despre blog meet-uri si despre aniversari, iata cum a fost prima aniversare a blogosferei craiovene.
prima aniversare a blogosferei craiovene
Ne strangem mai multi in 2014?

Spor!

Update: In urma publicarii articolului, lista se mareste :)


Etichete: , , , ,