Mos Craciun de la Google :)


Mos Craciun de la Google :)
Google mi-a facut o surpriza frumoasa. Dupa ce am scris doua articole cu weekendul la Straja, garnisite cu imagini de iarna.

Cum platforma pe care am eu blogul apartine tot de Google, acesta a gasit de cuvinta sa adauge zapada la doua dintre imaginile din articole :)

De ce le-a ales pe-acelea, de ce nu altele, nu stiu.

Am inteles ca sunt efecte automate, dar asupra mea au avut efecte imediate :) De bucurie.

Iata-le, ca sa va bucurati si voi de ele:
ninge peste noi cu Google
Nici offline nu ningea atat de frumos :) Era cam viscolita zapada cand am fost noi la Straja :))
Google ninge la Straja
M-as bucura si mai mult sa le pot aplica eu pe alte imagini, dar inca nu stiu cum.

Voi ati avut astfel de surprize?

Spor surprinzator!

Etichete: , ,