Trei zile de super-poveste la Straja

Gala SuperBlog la Straja
Si dupa 2 luni de dead-line-uri la SuperBlog 2013, au urmat 3 zile de poveste la Straja, la Vila Alpin.

Am ajuns vineri seara impreuna cu capra mea :) El n-a vrut sa vina, dar l-au obligat parintii :) Si l-au adus cu forta, tocmai din Germanica.

Ajunsesera deja inaintea noastra Claudia, Albert, Pinky si Laurentiu. Gazdele ne-au intampinat cu tuica fiarta, pe care am stins-o cu Metaxa adevarata, din Thassos.

Apoi Metaxa am stins-o cu un tenis de masa :)
tenis de masa la Vila Alpin Straja
Sambata m-am trezit inaintea tuturor ca sa le fac CLOMPI, ca asa promisesem.
CLOMPI la Straja
Am facut, le-a placut, apoi la munca pinguinica, ca nu i-am hranit degeaba :))
munca pinguinica
La pinguinii hand-made mi-au dat o mana de ajutor si Dan impreuna cu parintii, dar si Pinky.

Pe urma am zis sa facem o plimbare sa le aratam celor veniti pentru prima data... cam pana unde tine Straja :)
plimbare prin Straja
Cand ne-am intors deja incepeau sa ajunga primii super-bloggeri.

badge Natural, ca Aloe Vera
Sonia ne-a adus badge-urile si asa ne-am recunoscut mai usor. Sarut-mana!
Noi ne planuisem sa mai si mancam inainte de Gala, dar cum super-bloggerii veneau in valuri, printre atatea imbratisari am reusit sa mananc doar o bere :)

Cand trebuia sa inceapa Gala nu sosisera nici jumatate dintre cei asteptati, iar din Top 10 niciunul, asa ca s-a amanat startul. Nu si ora de inchidere a transmisiunii live, care era batuta in cuie.

Asa ca totul a fost pe repede-inainte, cum zicea Raluca.

Simona de la Delaco n-a ramas pana la sfarsitul Galei, ca atare si ultima mea proba din SuperBlog s-a terminat mai repede: Proba cantarului.

proba cantarului
Ajunsesem aproape de 77 de kilograme si-mi propusesem sa revin la standardul meu de 75. Cantarul... cred ca era pentru fete si diete, ca la prima urcare m-a incurajat cu 73 de kilograme. Imbracat. Nu prea ajung la atatea nici vara in costum de baie, dupa Clean 9 :) Dar m-a batut cineva pe umar pana cand acul a indicat 76 de kilograme, mult mai aproape de realitate :)

Fiecare dintre cei prezenti a spus cateva cuvinte, si-a primit diploma (unii chiar imediat cum au intrat pe usa) si cat de cat ne-am incadrat in program.
Gala SuperBlog la Straja
Mos Craciun nu era programat, dar cine suntem noi ca sa-i facem mosului program :)
Mos Craciun la Vila Alpin Straja
In program ar fi fost si poza de grup, dar cine si-a mai amintit :)

Si daca Pinky a avut cel mai emotionant mesaj ("nu mai zic nimic, sunt emotionata si mi-e foame"), cand am vazut bunatatile pregatite de gazde ne-am emotionat toti :)
bunatati de Gala
Pana la friptura a inceput sa curga berea, vinul si voia buna :))

Inca ma mai dor picioarele de atata tropaiala :)

Domnisoara profesoara Minerva m-a invatat hora gorjeneasca, iar eu am contra-atacat cu sarba in doi, cu-ntoarcere :)
sarba in doi cu Profa Minerva
De-astea chiar ca nu mai stia nimeni, chiar si la Sarba Daogarilor sau la Brasoveanca am fost mai multi :)
cu Cretzulina la Brasoveanca
"Sponsorele" de la Vacante chiar au fost speciale.
cu Vacantele Speciale
Iulia si Madalina, bine ati venit in lumea super-blogosferica!

Ar trebui completata titulatura: work and travel and party :) Au fost la masa noastra, la "fomisti", dar n-au prea stat la masa.

Sa nu credeti cumva ca doar super-bloggeritele au fost in forma :) Iote ce dragalasi suntem :)
poze cu baietii
A propos de "fomisti", am botezat mesele cu "F", sa nu se supere nimeni :)
hai cu hora
La masa noastra am mai remarcat cea mai frumoasa pereche de la Gala, Diana si Florin. N-au stat locului o clipa, am avut concurenta acerba la dans :) Imaginea este din putinele momente cand au stat la masa :)
cea mai frumoasa pereche de la Gala
Si daca majoritatea fumistilor au stat in majoritatea timpului pe scaun, in schimb fomistii au avut foame si de dans si de-aia ii mentionez mai ritmat, ca nici eu n-am prea stat pe scaun. Aici o incadrez si pe Silvia.
Craciunita Silvia
Mare dansaret si cantaret si Bogdan, desi nu prea era in blugi :)
Fugiti baaaa, karaoke cu Bogdan Daradan
Raluca, Andrei si Laurentiu au fost si ei cu mainile pe sus, dar ii stiam mai demult, de la primele participari super-blogosferice sau de la primul blog meet bucurestean.
Raluca se face auzita-n poze
Si chiar daca nu o sa ma creada nimeni, chiar si pe Emilentu' l-a prins ritmul muzicii.
Hora cu Emilentu
Teodor si Vrajitoarea lui au deschis balul, (dupa ce s-au minunat de pinguini) apoi ne-au lasat pe noi sa dansam pana am ragusit :)
ce pinguini dragalasi
Pe Vavaly am prins-o intr-o hora, cand s-a dezlipit de la "fumisti" :)
si Vavaly s-a prins in hora
Nu stiu cat de convingator am fost cu juriile, dar pe Dana si pe Vavaly le-am convins sa vina la Gala si sper ca nu le-a parut rau :)

Cu Antonia sper sa vorbesc mai multe la Craiova. Mai sper ca-si lanseaza cartea si aici.
Apare si Antonia prin peisaj
La 'Mnealui am tinut promisiunea cu zaibarul si nu numai :)

Cred ca am schimbat cateva cuvinte cu toata lumea, dar de cei de mai sus m-am ciconit mai des, ca-asa e la dans.

plimbare prin zapada
Duminica am mai avut puterea sa facem o plimbare "de incarcare" pana la Cruce si apoi prin padure spre Straja Veche.

Am mai facut o poza branzoveneasca alaturi de Dana Lalici, ea cu inima de cascaval, eu cu cecul oval :), dar asteptam pozele de la Vlad.

A fost un fel de SuperBlog Meet nemaipomenit, intins pe 3 zile si cu o participare numeroasa si program divers: sport, plimbare, "beutura si haleala", emotii de gala, surprize ininse pe mai multe zile, petrecere si socializare.

Ca sa nu mai zic de premiile cu greutate, de la mine
cel mai mare Fan Branza
si de la Dana :)
Dana Lalici inimoasa
Daca pe cineva am uitat, sper sa fiu iertat ca n-am socializat. Si ca sa nu fac omisiuni, iata cine a mai fost prezent, cum fac eu natural la BlogMeet-uri:
Oricum, am incercat sa nu scape nimeni nefelicitat la plecare :)

Update:
Aoleu, tocmai pe Victor il uitasem, desi a facut efortul sa ajunga oricat de obosit a fost.

Articolul este in curs de actualizare, pe masura ce apar articole despre Gala SuperBlog Alpina, voi actualiza numele participantilor cu link-urile spre articole. Si poze am de pus, ca in pozele mele nu prea apar, dar am aparut la ceilalti participanti :)

Super spor!

Update 1:
Chiar daca n-a fost de fata, a scris despre Gala si Luciana. Ce-a scris a scris, mai important este ce mi-a promis :)

Etichete: , , ,