Asa si... castigatorul invitatiilor este...

invitatii #AsaSiShow Vunk 3 Octombrie 2013
Asa si... sa vedem. Este... Este mai greu de decis, deoarece fiind mai putin de 10 doritori care s-au exprimat prin comentarii, departajarea o fac eu, nu random.

In prima faza am ales comentariile care mi-au placut cel mai mult. In ordinea "comentarii", aceasta a fost lista scurta:
Motivatia Madalinei mi s-a parut foarte puternica, a fost primul comentariu si a mai incercat la alte concursuri sa prinda bilete la #AsaSiShow.

La Raluka mi-a placut sinceritatea si recunosc ca si eu am fost electrizat de detaliile despre concert pe care le-am aflat la Webstock.

La Ciprian am apreciat atat dorinta de a-i face prietenei o surpriza placuta cat si ideea de guest-post. M-am gandit si eu, dar nu stiam daca va castiga un blogger. Am mai avut un concurs in Delta si castigatoarea, daca n-a fost bloggerita... a uitat sa mai scrie guest-postul promis :)


Alina a avut o motivatie de fan adevarat si in plus am apreciat dorinta de a merge cu sora ei, la fel de fana :) Ba chiar si-a convins si sora sa comenteze, ca sa-si mareasca sansele.

Felicitari Madalina Iancu
Greu de ales, nu-i asa? Pana cand mi-am dat seama ca... 1 imagine face cat 1000 de cuvinte.

Imaginea este din Iunie 2013, dupa cum se vede din comentariile din link, asa ca fara alte comentarii... spun doar atat:

Felicitari Madalina Iancu! Sa te bucuri de concert si te astept cu un quest-post la mine pe blog. Ca sa ne bucuram si noi, cei care n-am fost la fel de norocosi.

Multumesc pentru participare si va mai astept si la concursurile viitoare.

Spor tuturor!

Etichete: , ,