Asa si... Vrei sa mergi la Vunk Show?

invitatii #AsaSiShow Vunk 3 Octombrie 2013
Dupa cum va spuneam, ieri am fost la Webstock. Si daca v-am amenintat cu o surpriza, sa vedem despre ce este vorba :)

Cristina Bazavan este una dintre persoanele care face si inoveaza si in aceasta calitate a fost speaker la Webstock.

In link aveti speach-ul integral, legatura cu surpriza fiind trupa Vunk, trupa cu care Cristina Bazavan lucreaza pe partea de comunicare.

Ne-a povestit putin despre culisele #AsaSiShow si despre atmosfera care li se pregateste celor 5000 de spectatori care vor asista la un un eveniment care va duce show-ul la un alt nivel in Romania.

In afara de lectia pe care a invatat-o despre creativitate de la Vunk si pe care ne-a impartasit-o, Cristina a daruit si cateva invitatii duble la concertul din 3 Octombrie 2013, ora 19:00, la Sala Palatului din Bucuresti. 

Invitatiile au fost pentru cei din sala, care au pus intrebari. Iar cum eu am fost unul dintre "intrebatori" am primit invitatiile din imaginea de la inceput.
e bine sa pui intrebari
Nu ajung Joi la Bucuresti, dar i-am promis Cristinei ca le voi da cuiva care va merge la concert. Iata cum m-am gandit sa fac. Daca sunt 10 sau mai putini doritori, voi alege eu subiectiv castigatorul/castigatoarea. Daca sunt mai mult de 10 doritori, traiasca Random :)

Ce trebuie sa faceti voi?
Concursul se incheie Luni, 30 Septembrie la ora 19:00. Desemnarea castigatorului o voi face Luni seara, ca sa am timp de inmanare (expediere) a biletelor pana Joi.

Daca eu voi desemna castigatorul/castigatoarea, la ora 22:00 apare numele pe blog.
Daca Random va desemna castigatorul/castigatoarea, la ora 22:00 voi face extragerea filmata.

Spor castigator!

Etichete: , , ,