O iubire alb-albastra si... 2 echipe

CS Universitatea Craiova si CS Universitatea Craiova
Spuneam mai demult ca iubirea alb-albastra-i doar in amintirea noastra, in lipsa unei echipe de fotbal.

Iata insa ca dupa ce autoritatile locale au hotarat reinvierea fotbalistica a CS Universitatea Craiova, Adrian Mititelu si-a schimbat gandurile si n-a mai inscris echipa FC Universitatea Craiova in liga a IV-a, ci tot in Liga a II-a.

Asta-mi arata mie ca patronul nu s-a schimbat prea mult in ceea ce priveste deciziile surprinzatoare, iar faptul ca exista acum 2 echipe nu poate fi decat benefic pentru Craiova.

Pentru cei care nu stiu care este diferenta dintre FC Universitatea Craiova si CS Universitatea Craiova iata explicatia pe scurt.

CS este clubul mare al Craiovei, cu mai multe discipline sportive, din care la un moment dat s-a desprins clubul de fotbal, patronat acum de Adrian Mititelu.

Am tot respectul pentru razboiul purtat de Mititelu cu FRF si Liga Profesionista, insa n-am cuvinte de lauda pentru managementul dupa ureche din cadrul clubului, pentru comportamentul a la Jiji, schimbarea antrenorilor si interventiile in deciziile tehnice.

Nu-mi pun problema cu cine sa tin, CS U sau FC U, singura mea problema ar fi ca dupa ce se curata Federatia si Liga de specimenele actuale, Craiova sa aiba o echipa in Liga I.

Deocamdata CS Universitatea Craiova inspira mai multa credibilitate, fiind la inceput de drum. Timpul ne va demonstra insa care dintre cele 2 echipe va fi echipa Craiovei. Sau de ce nu, daca la un moment dat cele 2 echipe de liga a II-a se vor uni pentru a forma o echipa redutabila in Liga I.

Spor alb-albastru!

Etichete: ,