Clean 9 Forever ziua nr. 3


Forever Clean 9 - detoxifiere si controlul greutatii corporale
Va spuneam ca am fost cosmonaut pentru 2 zile. Dupa ce vedeti ingredientele meniului primelor 2 zile, va anunt ca din ziua a 3-a de Clean 9 apare mancarea gatita in meniu, detoxifierea fiind facuta zilele 1-2.

In brosura sunt mai multe liste de sugestii pentru un meniu de 600 kilocalorii. Meniul nostru de azi (si eu si sotia mea tinem programul Clean 9) a fost urmatorul:
piept de curcan cu sos de rosii
salata de rosii si castraveti
Nu va speriati, n-am mancat singur toata salata, am impartit-o in 3 :)

Bineinteles ca se pastreaza cele minim 20 de minute de miscare, asa ca asta seara este programata si o alergare in parc, dupa ce de dimineata am executat o plimbare de 20 de minute.

Etichete: , , , , , , ,