Clean 9 Forever la final


Forever Clean 9 - detoxifiere si controlul greutatii corporale
Maine se incheie cele 9 zile de detoxifiere prin programul Clean 9 de la Forever. Nu mai insist pe ingrediente, ci mai mult pe efecte.

Cel mai important efect, desi nu se vede, este detoxifierea. Iar ceea ce se vede, pierderea unor kilograme, este efectul detoxifierii.
Eu de exemplu am slabit 3 kg. Nu-mi propusesem neaparat sa slabesc, dar oricum nu-mi strica inainte de vacanta :)

Mult mai important pentru mine este alt efect al detoxifierii si anume reglarea metabolismului, pe care am simtit-o din plin. Vreo 7 ani m-am chinuit cu dureri de stomac, balonari si neplaceri dupa fiecare masa, cauzate (am aflat intr-un tarziu) de fierea mea dublu-septata din nastere. Nu mai zic ca pana sa gasesc sursa neplacerilor - fierea - am fost suspect de ulcer si sindrom Crohn, acestea venind la pachete cu investigatii specifice pe care nu va doresc sa le cunoasteti - endoscopie, irigografie si colonoscopie. Nu mai zic nici cate medicamente am incercat in acei ani.

Spun doar ca in 2008, dupa primul Clean 9, mi s-a reglat metabolismul si de atunci au disparut si problemele. Asa ca m-am hotarat sa fac detoxifierea de doua ori pe an, inaintea vacantelor de vara/iarna.

Si daca am vorbit despre slabit ca efect al detoxifierii, sa amintesc si despre alt efect, ;vizbil si de efect pe canicula.

Spor detoxifietor :)

Etichete: , , , , , , , ,