EnJOY... Happy in Craiova!

EnJOY... Happy in Craiova
Prin Ianuarie am preluat o leapsa despre filmele pe care le-as face eu. Ca ingrediente in scenariu am presarat blogosfera, specificul oltenesc, hobby-uri, Aloe Vera si veselie.

Daca mi-ar fi spus cineva ca se aliniaza planetele astfel incat chiar sa joc intr-un filmulet cu astfel de ingrediente... n-as fi crezut.

Dar sa vad cine ma poate contrazice acum la ingrediente:
Daca n-ati inteles in ce directie bat, va invit la premiera filmuletului la care am fost fericit sa-mi aduc contributia.

Doamnelor si domnilor... Enjoy Happy in Craiova!



Atunci cand am dezvaluit cateva momente din culisele realizarii filmului, nu ma gandeam ca va iesi atat de frumos. Si ca voi "juca" intr-un film cu happy end, happy beginning si Happy de la inceput pana la sfarsit :)

Acum sunt fericit pentru debutul in actoria-dansant-fericita si am acordat deja primul interviu in calitate de actor :)

Alte reactii despre Happy in Craiova:
Voi, restul blogosferei, ce faceti? Hai sa vedem toata blogosfera fericita!

s-au aliniat planetele
P.S.1:
A propos de alinierea planetelor... Bai frate, chiar s-au aliniat si-au marcat momentul in stil Love Joy. EnJOY!

P.S.2:
Pentru fericirea voastra, va rog sa ignorati comentariile unor nefericiti care-si exprima frustrarile pe Youtube.

Spor!

Etichete: , , , ,