Leapsa cu... intarzieri

Leapsa cu intarzieri
Eu am leapsa in program in zilele de Luni, dar saptamana asta mi-a fost imposibil sa-mi respect programul autoimpus.

Asa ca... EnJOY leapsa de Luni tocmai joi, iar subiectul este tocmai intarzierea. Iata care sunt intrebarile, la care raspund si eu, neintarziat:

1. Care este "relatia" ta cu intarzierile (in viata, in blogosfera etc.)

In offline mi se mai intampla sa intarzii (trafic, lipsa de tinere de minte si alte scuze plauzibile), insa in blogosfera incerc sa nu :)

Pot spune ca si reusesc, deoarece am deja 3 participari la SuperBlog fara nicio penalizare (asta inseamna ca am respectat toate dead-line-urile).

Dar si in offline imi place sa ajung la timp la intalnirile blogosferice, fie ca este vorba despre Webstock, NetCamp etc. sau despre un simplu Blog Meet.

2. Cat de repede raspunzi la comentarii. Care ar fi intarzierea acceptabila?

La mine comentariile sunt moderate asa ca daca tot scriu zilnic pe blog (de cateva ori), atunci cand am intrat pe blog si am aprobat un comentariu, dau si un raspuns. In cazul meu acceptabil inseamna o zi.

Singura exceptie este perioada vacantelor, cand ma rup total de internet, blog si aproape si de telefonul mobil. Am si atunci postari zilnice, planificate din timp, insa la comentarii raspund dupa ce ma intorc din vacanta.

3. La cat timp dupa un eveniment scrii un articol. Si la cat timp inainte :)

Daca merg la un eveniment il anunt inainte cu o zi sau doua, iar dupa eveniment scriu in aceeasi seara sau cel mai tarziu a doua zi. Nu fac live blogging de la eveniment, dar nici nu stau o saptamana ca sa-mi adun ideile.

4. Cum faci ca sa nu intarzii?

Pai in primul rand, ca sa nu intarzii trebuie sa-mi aduc aminte despre ce este vorba :)
Asa ca-mi notez in agenda, imi trimit e-mail, imi pun alarme, scriu pe post-it-uri etc.

Ceasul de la mobil il dau inainte cu 15 minute :) Chiar daca stiu ca sunt date inainte functioneaza, pentru ca ma mobilizez mai bine ca sa nu intarzii

5. Cat de repede raspunzi la o leapsa?

Depinde de mai multi factori. Blogspotul meu nu stie de ping-back, asa ca daca n-am aflat despre leapsa din alte surse (Analytics, ZeList, mesaje), pot sa nu raspund niciodata. Dar daca stiu despre o leapsa, raspund printr-un comentariu daca o preiau sau nu.

Cat de tarziu fac leapsa? Depinde si de ziua in care am aflat despre existenta ei. Lunea preiau sau dau lepse, asa ca depinde de departarea sau apropierea fata de inceputul de saptamana.

Acestea fiind zise, leapsa pleaca mai departe spre
Spor neintarziat!

Etichete: ,