Leapsa de experienta


Leapsa de experienta
V-ati gandit vreodata daca va ajuta (sau nu :) experienta  de pana acum (din cursuri,  joburi etc.) in activitatea blogosferica? Eu m-am gandit inclusiv ca acesta este un bun subiect de leapsa, cu subiect unic:

1. Cum te influenteaza experienta (educatie, joburi) in activitatea blogosferica?

Hai sa le luam pe rand ...

Facultatea de Calculatoare ma ajuta la chestiunile mai tehnice din blogosfera (html, scripturi etc.)

Primul meu job a fost intr-o editura, de unde am ramas cu obiceiuri bune referitoare la formatarea textului, importanta spatiilor in text dar si viteza de scriere. Nu prea ma uit la tastatura cand scriu :) Defect profesional ramas din editura: imi sar repede in ochi greselile din text, mai ales in textele scrise de altii.

La editura am descoperit Corel Draw si Photoshop, pe care le-am aprofundat la urmatorul job dintr-o firma de productie publicitara. Firma era franco-romana, cu export de materiale publicitare sportive in Franta iar eu ma ocupam de tot ce insemna machete grafice, descompuneri in culori si imprimare digitala. Tot de aici am invatat importanta dead-line-urilor.

Activitatea in politica m-a ajutat la comunicarea in public. Am inteles mai bine cum sta treaba cu mass-media: comunicate, conferinte de presa, emisiuni televizate etc. Initial blogul l-am deschis in scopul promovarii pentru campania locala din 2008. Dar politica iti ocupa tot timpul, asa ca n-am avut timp de blog decat dupa ce m-am lasat de politica.

Din 2009, de cand am descoperit Aloe Vera si Forever, a crescut si interesul meu pentru sanatate, nutritie, stil de viata si dezvoltare personala, "detalii" care se vad bine si in articole de pe blog.

Nu in ultimul rand, jobul actual inseamna prezenta permanenta pe calculator si implicit online.

Pe voi cum va influenteaza? Va ajuta sau nu?

Si leapsa pleaca mai departe catre

Spor!

Etichete: , , , , ,